Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem gyártanak erősebb...

Miért nem gyártanak erősebb endúrókat?

Figyelt kérdés
úgy értem, hogy vannak ezek a versenyendúrók, és hogy max iyen 60 le körüli, míg egy utcai motor akár 200is lehet. tudom hogy az nehezebb stb, de legalább 100le-s endurókat miért nem gyártanak legalább? megértem hogy pályán nem kell, de néha az uton, vagy egy hosszabb földuton egyenesben, elkellhetne. Nem az, hogy 200al birjon menni, elég a 150 is mondjuk, de adig akkor nagyon erős legyen minden sebességbe hogy úton is birjon menni, és terepen sem ful le sehanyasban a sárban sem! szóval mi a véleményetek?

2015. jún. 27. 02:12
1 2 3
 11/26 A kérdező kommentje:
yamaha yz450f honda crf450 suzuki rmz 250 kawasaki kx 125 aprilia rs 125 és egyszer az utcánkban egy r1 de 80ig mentem vele csak!
2015. jún. 29. 00:34
 12/26 anonim ***** válasza:
Megengedtek a kereskedesben, hogy egy foto erejeig raulj a 'nagymocira'?
2015. jún. 29. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/26 anonim ***** válasza:
kedves kérdező ezt senki nem hiszi el :D nem vagy tisztában hogy mi mennyivel megy és a lóerő nem minden a nyomaték is számít
2015. jún. 29. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/26 Mocis99 válasza:
Aprilia Rx 550 V2-es és azthiszem 70le körül van
2015. júl. 1. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/26 anonim ***** válasza:

Mert nincs értelme, mivel nem tudod kihasználni. Tudod, okos mérnökök ülnek a tervező asztal mögött akik tudják hogy milyen motorba mekkora teljesítmény kell.


Ha szerinted ennyire kevés az a 60 lóerő, vegyél egy kétütemű KTM MX500-at, odatekered neki és a barnamaci beszalad a boxerbe, persze ha nem csap oda úgy hogy az agyvelőd a sisak tetején jön ki.

Egy enduro nem arra van hogy te térdig érő sárba kínlaszd, tehát azzal sem vagy tisztában hogy milyen típusú motornak mi a rendeltetés szerű használata és helye.

Nekem mig csak A1-es jogsim volt, nem lehetett nagy motorom, viszont szerettem volna elmenni haveromékkal túrázni Erdélybe, és el is mentem. Tudod milyen motorral? Egy 125 köbcentis 33 lóerős 2T Aprilia Pegaso-val. Nem tudom hogy ismered e Romániában a Transalpina-t, de oda mentünk és láss csodát a 33 lóerős 125 köbcentis 1991-es gyártású kétütemű Pegaso gond nélkül megtette pedig voltak hatalmas emelkedők, ráadásúl mivel hegymenetbe beverte azt a 10-12 litert a motor, hátul a motoron volt 2 db 10 literes marmon kanna megtöltve benzinnel ami persze fokozatosan ürült ahogy ment a tankba. A 33 lóerővel nem maradtam le a nagy 4T-s motoroktól a kis Pegaso.

2015. júl. 2. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/26 anonim ***** válasza:
téged véletlenül nem Ardai Dávidnak hívnak és Csengerben laksz?
2015. júl. 2. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/26 A kérdező kommentje:
Nem, te ki vagy?
2015. júl. 3. 01:10
 18/26 A kérdező kommentje:
Én egyébként nógrád megyei vagyok
2015. júl. 3. 01:18
 19/26 anonim ***** válasza:
Facebook bazki. Egyből lesír hogy te vagy az bratyesz.
2015. júl. 3. 01:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/26 A kérdező kommentje:
Minden bizonnyal.. Nem látnám megosztva sehol a facebook profilom. De ha ilyen nagy szád van kiváncsi lennék te kivagy.
2015. júl. 3. 01:29
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!