Miért nem gyártanak erősebb endúrókat?
Mert nincs értelme, mivel nem tudod kihasználni. Tudod, okos mérnökök ülnek a tervező asztal mögött akik tudják hogy milyen motorba mekkora teljesítmény kell.
Ha szerinted ennyire kevés az a 60 lóerő, vegyél egy kétütemű KTM MX500-at, odatekered neki és a barnamaci beszalad a boxerbe, persze ha nem csap oda úgy hogy az agyvelőd a sisak tetején jön ki.
Egy enduro nem arra van hogy te térdig érő sárba kínlaszd, tehát azzal sem vagy tisztában hogy milyen típusú motornak mi a rendeltetés szerű használata és helye.
Nekem mig csak A1-es jogsim volt, nem lehetett nagy motorom, viszont szerettem volna elmenni haveromékkal túrázni Erdélybe, és el is mentem. Tudod milyen motorral? Egy 125 köbcentis 33 lóerős 2T Aprilia Pegaso-val. Nem tudom hogy ismered e Romániában a Transalpina-t, de oda mentünk és láss csodát a 33 lóerős 125 köbcentis 1991-es gyártású kétütemű Pegaso gond nélkül megtette pedig voltak hatalmas emelkedők, ráadásúl mivel hegymenetbe beverte azt a 10-12 litert a motor, hátul a motoron volt 2 db 10 literes marmon kanna megtöltve benzinnel ami persze fokozatosan ürült ahogy ment a tankba. A 33 lóerővel nem maradtam le a nagy 4T-s motoroktól a kis Pegaso.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!