Egy motorsporttal foglalkozó műhely kb mennyiért épít meg Ladába egy 1.6-os, a gyári Lada VFTS menetteljesítményének megfelelő (kb 140-150 ló) motort?
azt a mindenit!!!!!6-os te úgy el vagy tévedve mint falusi kutya az aszfalton!!!!!!
-a ladát az oroszok a fiat 124es alapján gyártották
-a motor kezdetben csak 90 lovas volt,majd utána lett 100!110 lovas gyári verzió sosem készült.
-a 125ös futóművét meg nem lehet berakni a lada alá mivel se az alváz se a futómű más elemei nem ugyformák
Amiről a 4-es beszél nem gyengén túlzás. Rally első osztályban, megfelelő anyagi háttérrel szaladgálnak ennyiből épitett ladák. Ott van értelme. Utcá
ra összehozni eggyet? Természetesen nem gányolva, hanem becsületesen számolva, összerakva szépen, az ésszerűsség határain belül maradva az anyagiak kapcsán. A 250-re számolt hengerfejnek nyugodtan vedd a felét. Kovácsolt dugók? Minek? A szériáktól öntenek jobbakat, nem túl húzós áron. Mo-n foglalkozik ezzel néhány cég. Kovácsolt főtengely???!!! Végképp minek??? Kovácsolt lendkerék, na az kell. Min. 1.6 blokk fúrva 1.7-re, 328-as vez.tengely, nagyszelepes hf. Weberek rá. Ez a motor belőve, összehangolva van 140Le, kb 500-ból. Az más kérdés, hogy teljesen felesleges utcára. Forgalomban már-már képtelenség vele közlekedni. A millios VFTS motorokat hagyjuk meg a versenypályákra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!