Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy motorsporttal foglalkozó...

Egy motorsporttal foglalkozó műhely kb mennyiért épít meg Ladába egy 1.6-os, a gyári Lada VFTS menetteljesítményének megfelelő (kb 140-150 ló) motort?

Figyelt kérdés

2015. jún. 23. 18:24
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
1.8M.
2015. jún. 23. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
pont annyiért,amennyiből már egy értelmes 150+ lovas autó vehető!
2015. jún. 23. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
Ha csak a motort nézzük akkor az 1,8M sok. Attól is függ ki építi. Tudtommal Mo-n csak Havassynak van kifejezetten motorsporttal foglalkozó műhelye. Azonban van egy pár vidéki neves szerelő is akik párszázezerből megépítik.
2015. jún. 24. 06:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Egy 1.6-os 8 szelepes motorból 150 lovat kihozni nem kis dolog. A legfontosabb része a hengerfej. Nagy szelepek, kibovített csatornák, spéci szelepullékek, sport vezérmutengely, spéci rugók, spéci himbák, fokolótárcsa. Ez kb. 250e Ft. Aztán jonnek a kovácsolt dugók, H-profilú hajtókarok és minimum egy konnyített centírozott fotengely, de inkább kovácsolt, spéci csapágyak. Ez megint ennyi. Tehát most 500. Dupla Weberek, szívócsonkkal, Gyújtáselektronika, 4 leomlo, spéci hengerfejtomítés, szíjtárcsák, direktszuro, kartergáz lecsapató, elektromos AC+ nyomásszabályzó szelep, átalakított olajtekno, olajhuto+adapter, nagy aluhuto, rudak, szíjak, csovek,olaj, tomítések és az egész beállítása. Ha egy egyversenyes motortól jobbat akarsz, akkor ezt múvészet kihozni 1M alatt. De a 2M a realitás.
2015. jún. 24. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
sokan el vannak tévedve,és úgy vannak vele ,hogy a lada egy olcsó filléres vén szar,tehát párezerből lehet tuningolni meg versenyautót építeni belőle......amúgy az viszont tébyleg elég ironikus,higy a ladaönmagában valóban egy filléres vén szar,viszont szinte ezzel a legdrágább versenyezni,mert itt ha valamihez hozzányúlsz rögtön cserélni kell a fél autót higy a többi alkatrész elbírja a plusz terhelést
2015. jún. 24. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
Nem tudom van e Olaszországban ismerősöd, de ha van, akkor vedd fel vele a kapcsolatot. A zsigulit, ladát a szovjetek a Fiat 125-ről másolták, ami már 1969-ben 1600 köbcentis 101-110 lovas motort kapott dupla vezérműtengellyel és 5 sebességes váltóval. Ott bontóból tudsz szerezni ilyen motort váltóval együtt, de ha van kompletten 125-ös Fiat, akkor érdemesebb azt megvenned, ha még idehaza költened is kell rá, mert azért a futómű, kanyarstabilitás fényévekkel a ladák előtt van, meg maga az egész szerkezet. Motorikusan nem kell annyit rákülteni mint egy lada motorra, könnyeben kihozható belőle a 140-150 lóerő.
2015. jún. 24. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

azt a mindenit!!!!!6-os te úgy el vagy tévedve mint falusi kutya az aszfalton!!!!!!

-a ladát az oroszok a fiat 124es alapján gyártották

-a motor kezdetben csak 90 lovas volt,majd utána lett 100!110 lovas gyári verzió sosem készült.

-a 125ös futóművét meg nem lehet berakni a lada alá mivel se az alváz se a futómű más elemei nem ugyformák

2015. jún. 24. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
tudom, rájöttem hogy a 124-esről mintázták, nem a 125-ösről. Gyerekkoromba 125-ös Fiat-unk volt, aztán nekem az rémlett hogy erről mintázták a Zsigulit, de nem, a 124-es volt az alap. Igen, nem 110 lóerő hanem 101 paci dübörgött benne, a miénk 69-es volt és az már 101 lovas, akkor előtte lehettek a 90 lovasok. Szóval bocsi, kicsit kevertem a dolgokat, de így már minden tiszta. Köszi 7-es :)
2015. jún. 24. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

Amiről a 4-es beszél nem gyengén túlzás. Rally első osztályban, megfelelő anyagi háttérrel szaladgálnak ennyiből épitett ladák. Ott van értelme. Utcá

ra összehozni eggyet? Természetesen nem gányolva, hanem becsületesen számolva, összerakva szépen, az ésszerűsség határain belül maradva az anyagiak kapcsán. A 250-re számolt hengerfejnek nyugodtan vedd a felét. Kovácsolt dugók? Minek? A szériáktól öntenek jobbakat, nem túl húzós áron. Mo-n foglalkozik ezzel néhány cég. Kovácsolt főtengely???!!! Végképp minek??? Kovácsolt lendkerék, na az kell. Min. 1.6 blokk fúrva 1.7-re, 328-as vez.tengely, nagyszelepes hf. Weberek rá. Ez a motor belőve, összehangolva van 140Le, kb 500-ból. Az más kérdés, hogy teljesen felesleges utcára. Forgalomban már-már képtelenség vele közlekedni. A millios VFTS motorokat hagyjuk meg a versenypályákra.

2015. jún. 24. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
A Gabura Motorsport volt az akinek a legjobb referenciái voltak és a LEGOLCSÓBBAN!!! építették meg a szlovák haveromnak a Lada motorját. 1.8M volt és úgy szól mintha egy UFO jonne.
2015. jún. 24. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!