Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 500ezer ft lehet normális...

500ezer ft lehet normális autót venni?

Figyelt kérdés

Első autóm lenne, és ennyi a keret, szerintetek gyűjtsek még hozzá +150-200ezer ft vagy ilyen árkategóriában is lehet venni, ha igen milyet?


24/F


2015. jún. 10. 22:01
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:

Talán azért ajánlják sokan kapásból az F Astrát, Swiftet, mert úgy gondolják, inkább legyen az autó 15 éves fapados, mint 25 éves extrás...

A kérdező igényeinek ismerete nélkül nem is lehet érdemben válaszolni, pláne úgy, hogy azt sem lehet tudni, az csak a vételár, vagy ebben már a járulékos költségek (átíratás, biztosítás, szerviz) is benne vannak.

2015. jún. 11. 01:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 Beviz Elek ***** válasza:
74%

Autóvásárlásnál feltézltel hogy a leenfő gépben jól is érezzem magam. Emiatt az összes Opelt kizárnám (Frontera, Astra, Vectra és Corsa amit eddig próbáltam).

A Suzuki mindenben jól produkált. Alap felszereltségű, viszont vékony pénztárcához képest (számomra) kényelmes, motorstílus nekem bejött.

A japánokhoz jobban vonzódom, de egy Ventot is el tudnék kèpzelni az udvaron.


Kedvenc a Primera lett. 400ért bőr belsős, elektromos ablakos, gyári napfénytetőst vettem. Láncos motor, tehát olaj+szűrők cseréje ajánlott vásárlás után, de nem tipikus boyracer autó, kevésbé vannak széthajtva mint pl a Hondák. Hivatalosan 300+ e km mindkettő és jól mennek most is.


Ennek a kornak a japán szedánjai zseniálisak: Accord, Galant, Primera, de ha jó a kisebb motor is, akkor Avensis, Almera

2015. jún. 11. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:

talán azért az Astra F és a Swift az első alternatíva ennyiért, mert ez a két legjobb választás. Megbízható, jó autók (és az Astra-t venném ennyiért), alkatrész olcsó, Rengeteg van belőle, sokat is bontanak, ezért ami olyan, könnyen beszerezhető. A szerelők többsége jól ismeri. Olcsón fenntartható és ennyi pénzért jól felszerelt kijön belőle. Van választék a piacon stb stb.


Bár azért ha opció a 200.000 Ft gyűjtés hozzá. És nem számolva a papírmunka és az első szerviz költségeivel akkor érdemes lenne hozzátenni. Mert akkor már Golf IV benzin vagy Astra G is szóba jöhet, az pedig már jelentős előrelépés korban, és technikában

2015. jún. 11. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen a válaszokat, fontolóra veszem őket!

Igényeket írni? Ennyiért örülök ha jó kocsit fogok ki, esetleg akkor érdemes írni ha 1 millió vennék kocsit.

Astra F,Golf III érdekel a legjobban. Utóbbinál eléggé körülményesnek kell lennem.

Ezek közül milyen motorteljesítmény a jó?

2015. jún. 11. 08:08
 15/17 anonim ***** válasza:
69%

Az igényeknél itt arra gondoltak többen, hogy milyen távokra, milyen éves futásteljesítményre, hány főnek, város, külterületi utakra stb.


Az Astra-nal is ugyanannyira körültekintőnek kell lenni. Lehet puffogtatni a sztereotípiákat, de amikor a Golf III még nem volt elérhető a műmájereknek akkor az Astra F-et nyúzták. Hasonló a kockázat.

Egyébként Golf IIIből van az 1.4 (44-45 kw talán) Na az harmatgyenge. De végülis Astra-ból is kb ugyanazt tudja az 1.4, most nem keresem ki a konkrét számokat. 1.6 benzin, vagy Isuzu/1.9 TDI attól függ melyik kell inkább

2015. jún. 11. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
80%

Na akkor letisztázódott és maradt az Astra F és a Golf 3.


Opelt ezekkel a motorokkal érdemes nézni:

benzin:

C14 SE 83 hp

C16 SE 102 hp

C18 NZ 91 hp

C20 NE 117 hp


dízel:

X17 DT 83 hp

X17 DTL 69 hp


Ezek megbízható, egyszerű, jó motorok. Ritkán van velük baj, olcsó hozzájuk az alkatrész ha úgy adódik. Az erejük elég ahhoz hogy felvedd a forgalom ritmusát, és egy pótos IFA megelőzése se legyen akadály.

Az Ecotec motorokat nyűgösebbek, bár azokat sem kell feltétlenül elvetni. Az alap 1.4, 60 lóval is tartós, de harmatgyenge.


A kasztni általában a sárvédőíveknél, a tankajtó környékén, a küszöb végeinél és a padlólemeznél szokott. Sajnos az Astrának ez a gyengéje, a rozsda. A garázsban tartott példányok is rohadnak, csak kevésbé.

Vásárlásnál a kasztnit nagyon nézd át.


A futóműről sokat nem szeretnék írni. Elöl MacPherson, hátul merev híd. Ne kopogjon, meg ne kóvályogjon az úton.


Golf 3


Alapmotorral ez sem ajánlott.


Ajánlott motorok:

benzin:

1.6 100 hp

és a kedvencem:

1.8 90 hp (Ez egy egészen nyomatékos benzines, szerintem nagyon illik a 3-as golfhoz.


dízel:

1.9 tdi 90 vagy 110 lóerővel


A Golf 3, meg úgy nagyjából a korabeli Volkswagenek ennek a motornak köszönhetik a hírnevüket. Az agyonüthetetlen (azért ha nem figyelsz, tönkre megy), egekig tuningolható nyomatékgyár, a koromfelhők legnagyobb császára: 1.9 TDI

Már mind túl van a 300 ezren, és hajtják is őket mint a bolond. Szinte mindegyik tuningolva van már, kisebb-nagyobb mértékben. Jó motorok, de óvatosan, mert itt azért ha megmakkan az adagoló, vagy cserés lesz a turbó akkor viszi a pénzt.


Kasztni:

Ugyan úgy rohad mint az F Astra. Kerékjárati ívek, padlólemez, küszöbök, csomagtérajtó...


Futómű:


Egyszerű szerkezet itt is, ugyan az érvényes rá mint az Astrára.


Ha lehet ne fiatal suttyótól vegyél autót, mert az garantáltan hajtva volt.

Vedd azt, amelyikből jobbat találsz.

(Én a helyedben a 90-es évek japán autóit sem vetném el. )

2015. jún. 11. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 A kérdező kommentje:

Köszönöm a részletes leírást! Le a kalappal! :)

Akkor kasztni rohadás az elsődleges célpont, esetleg tudnál olyan autó márkát ajánlani ami 500ezer-600ezer között ahol nem kell a kasztni rohadástól tartani?

2015. jún. 11. 16:43
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!