Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vezetnétek forma 1-es autót...

Vezetnétek forma 1-es autót közúton, ha lehetne?

Figyelt kérdés
Természetesen minden ugyanolyan mint a versenyeken, csak a motor van lebutítva közúti vezetésre alkalmasra úgy hogy a hangja (sokat) ne változzon és a fogyasztás is kifizethető legyen.

2015. jún. 10. 13:47
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
Nem.
2015. jún. 10. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:
Ennyi változtatás után akkor már maximum csak a formája maradna meg, nem lenne többé versenyautó, tehát a kényelmetlenség (felfüggesztés, semmi csomagtér, még egy kézitáskát sem tudsz magaddal vinni, kecurás ki- és beszállás, stb) marad, az élmény (harapós fékek, erős motor, jó tapadás) elszáll. Akkor meg mi értelme lenne?
2015. jún. 10. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:
Most itt mindenki ilyen halálkomoly, hogy nem ülne be egy F1-es autóba????
2015. jún. 10. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:
1.9 TDI vel jó lenne az F1
2015. jún. 10. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 A kérdező kommentje:
A motor meg hasonlók továbbra is erős maradna, akár a versenytempót is tudná tartani úgy ahogy a Lamborghini is nagyon gyors, de közúton is használható, nem egy Suzuki motorra gondoltam. Zöldeltem :)
2015. jún. 10. 21:05
 16/22 anonim ***** válasza:

De ha nincs az óriási teljesítményhez megfelelő féked, felfüggesztésed és gumiabroncsod, akkor hogyan akarod az úton tartani, és megállni vele? :D


Lásd be, hogy a mindennapokban egy F-1-es gép nem alkalmas közlekedésre, és egy hét után sírva könyörögnél, hogy visszaülhess a kocsidba :) Persze szívesen tennék vele én is jópár kört versenypályán. De közúton nem.

2015. jún. 10. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:

Egy hét után?!

Mondom, én egy alkalommal kipróbálnám, de nem járnék vele napi rendszerességgel, mert nem alkalmas rá. Nem hogy egy hitig!


Valaki említette a fékeket. A verenyeken azért kell bemelegíteni őket, hogy 320km/h-s sebességről is 100m-en belül le tudj vele lassulni. Utcai használatkor, ahol max 130-cal mész, ami egy F1-es autónak semmi, hidegen is nagyságrendileg jobb a fékhatás, mint bármely utcai autón üzemmelegen. A gumikra szintén ugyan ez igaz. Versenyeken egy bemelegítő, felvezető körön sokkal gyorsabb átlaggal mennek mint 130, mégsem csúszkálnak ki.

2015. jún. 11. 08:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:
100%

Lebutított motor, kifizethető fogyasztás, közúti fékek, de " minden olyan, mint a versenyeken".


Ezek után mi az a minden?

/zászlólengetés a körúton? vagy szárnyak állítása az Erzsébet-hídon?/ ;)

2015. jún. 11. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 A kérdező kommentje:
Butítások mértéke éppen csak annyi lenne, hogy megkapja a forgalmit, engedélyeket. 18-as a szárnyállítgatás és a kockás zászlólengetés nagyon jó ötlet :) Ha meglátok egy forma 1-es autót az úton, akkor biztosan lengetek neki egy zászlót :)
2015. jún. 13. 13:06
 20/22 anonim ***** válasza:

Ahhoz, hogy egy F1-es autónak kinőjenek a sárvédői (lámpástól) ahhoz nem lebutítani kell a karosszériát, hanem kiokosítani. :)

Mert pl. lámpák és sárvédők nélkül bajos a forgalmi.

De még van pár apróság, ami közútra elkel....

2015. jún. 14. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!