Vezetnétek forma 1-es autót közúton, ha lehetne?
De ha nincs az óriási teljesítményhez megfelelő féked, felfüggesztésed és gumiabroncsod, akkor hogyan akarod az úton tartani, és megállni vele? :D
Lásd be, hogy a mindennapokban egy F-1-es gép nem alkalmas közlekedésre, és egy hét után sírva könyörögnél, hogy visszaülhess a kocsidba :) Persze szívesen tennék vele én is jópár kört versenypályán. De közúton nem.
Egy hét után?!
Mondom, én egy alkalommal kipróbálnám, de nem járnék vele napi rendszerességgel, mert nem alkalmas rá. Nem hogy egy hitig!
Valaki említette a fékeket. A verenyeken azért kell bemelegíteni őket, hogy 320km/h-s sebességről is 100m-en belül le tudj vele lassulni. Utcai használatkor, ahol max 130-cal mész, ami egy F1-es autónak semmi, hidegen is nagyságrendileg jobb a fékhatás, mint bármely utcai autón üzemmelegen. A gumikra szintén ugyan ez igaz. Versenyeken egy bemelegítő, felvezető körön sokkal gyorsabb átlaggal mennek mint 130, mégsem csúszkálnak ki.
Lebutított motor, kifizethető fogyasztás, közúti fékek, de " minden olyan, mint a versenyeken".
Ezek után mi az a minden?
/zászlólengetés a körúton? vagy szárnyak állítása az Erzsébet-hídon?/ ;)
Ahhoz, hogy egy F1-es autónak kinőjenek a sárvédői (lámpástól) ahhoz nem lebutítani kell a karosszériát, hanem kiokosítani. :)
Mert pl. lámpák és sárvédők nélkül bajos a forgalmi.
De még van pár apróság, ami közútra elkel....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!