Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy van ez a szivócsonkos...

Hogy van ez a szivócsonkos karburáot?

Figyelt kérdés
Láttam múltkor egy filmbe, hogy a versenyautó motorján 6 szivócsonk van és ahogy húzgálta a gáz bovdent a pillangószelepek úgy zárultak de azoknak ha gázt adnak nem nyitni kellene? Úgy olvastam ezeknek a régi forma 1-es autóknak hengerenként 2 karburátor volt de ha dupla karburátoros akkor ha a motor v6-os miért nem 12 szivócsonk van? Valaki magyarázza el ezt valahogy mert nem nagyon értem

2015. ápr. 25. 19:16
 1/4 A kérdező kommentje:
karburátor* bocsánat.
2015. ápr. 25. 19:19
 2/4 anonim ***** válasza:
Gázadáskor nyitnak a pillangószelepek. Nem hiszem hogy hengerenként 2 karbi lett volna, sztem csak 1 tartozott egy hengerhez. 12 külön karburátort összehangolni rettenetesen bonyolult lett volna. Régen a V12-es Ferrarikon 6 ikerkarburátor volt, azoknak is 12 csonkja van, de csak 6 úszóháza, tehát egy ikerkarbi 2 hengert lát el. Olyan is van persze mikor 1 normál karbi 2 vagy több hengert etet, de ez már a kevésbé teljesítményorientált autók jellemzője.
2015. ápr. 25. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
2015. ápr. 25. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Értem, koszonom szépen.
2015. ápr. 26. 09:18

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!