Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van hogy sok ember aki...

Miért van hogy sok ember aki kommersz autót vesz, bizonyítási kényszere van, hogy az is van olyan jó mint pl. egy BMW vagy Mercedes. Vagy miért akarják állandóan bizonygatni hogy a prémium márkáknál az ember csak az emblémát fizeti meg?

Figyelt kérdés

2015. máj. 29. 21:13
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
46%

Nem ültek még jó kocsikban, vagy nem értékelik a minőséget, és csak a saját elvárásaikat veszik figyelembe, amikor összehasonlítanak két autót.

Nem mindenki érzi a futóműben a különbséget, váltó, kényelem, anyagok, kidolgozás, stb, összességében a minőségérzet ami számít.

Nekem pl egy suzuki olyan egy Audihoz képest, mintha fakockákon gurulna, semmi csillapítás.

2015. máj. 29. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
43%

Mivel nem az autómban élek,mindössze napi 30 kilométert teszek meg átlagban,így tökmindegy van-e tempomat,herefűtés,5 zónás klíma,megy e 240-et,és érezni-e az úthibákat..

Eszembe sem jut rivalizálni a német prémiumokkal a legtöbben már puhos cigány ül.

2015. máj. 29. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 dirtboy ***** válasza:
66%
Nem tudom te merre felé élsz de én ilyet nem tapasztalok a környezetemben.
2015. máj. 29. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 A kérdező kommentje:

2-es: Én is 30-40-et oda ugyanennyit vissza utazgatok naponta. Télen is, és nagyon nem mindegy pl hogy bekapcsolom a seggmelegítőt és az utca végére legalább az nem kellemetlen.


A tied is egy nézőpont ami teljesen rendben van. Azt nem ertem aki pl. gyorsulni akar 1.2-es citimotorral a 3.5-ös ellen, vagy a fórumokon bizonygatja hogy mekkora szarok a fent említett példányok.

2015. máj. 29. 23:29
 5/20 anonim ***** válasza:
100%

Van egy ismerősöm. Sokáig egy benzin-gázos 1.3-as Wartburgot nyúzott, az volt az Isten. most benzin-gázos Swift szedánja van, most az az Isten...a többi az mind hulladék,retek,sz@r :D


Egy másik ismerősöm azt bizonygatta, hogy neki milyen jó, mert a Swift 1.3 milyen keveset eszik, nekem mekkora benzintemető a Volvom ( nem mintha kölcsön kellene kérnem a tankolásra..).


Ezeket sosem fogjuk megérteni. Talán csak önigazolást akarnak, hogy ami az övék az a jó és kész.

2015. máj. 30. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 anonim ***** válasza:

Ugyanaz amiért vannak Trabanttol kezdve BMW és Ferrari fanatikusok. Mindenkinek az a jó és a legjobb ami van.


Mondjuk abban is van egy csepp igazság, hogy egy bizonyos szint fölött a premium márkáknál igencsak megugrik az ár, viszont az érték annyival nem növekszik. Értelemszerűen a csúcsmodellek általában ilyenek.

2015. máj. 30. 02:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 anonim ***** válasza:

Manapság már inkább a Bmw kommersz meg a merci, audi, ezekből többet látok mint más kocsiból (főleg sok 2000 elöttit). Amúgy meg talán nem igaz, hogy az emblémát fizeted meg?

Egy e91 tulaj.

2015. máj. 30. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 anonim ***** válasza:

Mindenkinek megvan a márkahűsége. Viszont én BMW-be bele nem ülnék. Merci, vagy bármilyen más kocsiba szívesen. Ugyanis a BMW szervízelés egy horror. Közvetlen környezetben, van 5 BMW, és havonta vannak szervízbe. És mind az 5 különféle típus a kicsi autótól a terepjáróig.


Persze vannak biztos olyanok, akik szerencsések és nem hordják ennyit szervízbe.


Szerintem, ami igen komoly autó az a Tesla. Nekem most az a nagy kedvenc.

2015. máj. 30. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 A kérdező kommentje:

7-es: Nekem az a tapasztalatom hogy pl. a VW-nál az emblémát fizeted meg. Kérdeztem egy VW tulajtól hogy miért drága egy golf, azt mondta hogy a név. Na most fordítsuk is le mit jelent a neve? A BMW-ben sok szolgáltatás alap ami a VW horror felárért van.


8-as: Én is hallottam sok mindent a BMW-ről szerviz terén. Nekem csak öreg 10 év körüli aztókra jutott, volt egyszerre mazdám meg E39, és a mazdára valahogy mindig többet dobtam mint a BMW-re műszakikor. Egy kolegám az audi A3-ra is mindig többet fizetett. Persze ez nem magyarországon, ott mindenki torkos ha prámiumot lát. Egyszer megkérdeztem mennyi egy kuplung szett, azt mondták 100-120 ezer.

Mondom akkor hozok, mert kint a sachs 200 eur, a gagyi a fele, de azt nem szeretném. Erre a válasz az volt ja, hát tudunk engedményt adni és akkor csak cserével lesz 100ezer. Hoppá.


Meg régrn hallottam sok olyan hogy az e30 szer mert kityullad az olajcserelámpa, azt nem enged elmenni. Na azóta az e46-ig biztos hogy nem láttam ilyen funkciót. (az újabbakban meg azért nem mert nincs sok közöm hozzájuk)

2015. máj. 30. 12:23
 10/20 anonim ***** válasza:

Ez a BMW és a többi prémium autók szervizelése ez tipikusan lehúzás Magyarországon. A szerelők nagy része meglátja, hogy BMW már dörzsöli is a tenyerét, hogy lesz kit lehúzni - tisztelet a kivételnek - mert a legtöbb prémium márka tulajának be lehet adni, hogy azért drága hozzá minden , mert prémium autó, így minden alkatrészen lehet fogni 20-50%-ot. Ez hatványozottan igaz azokra a "középkorú" prémium autókra, amikre már igencsak ráfér egy kisebb-nagyobb ráfordítás...


Egyik cimbiéknek Mercedesre "szakosodott" szervizük van, ott ugyanakkora óradíjjal van fent a csáposon a Swift, mint az S600. És ez lenne a normális. Igaz hozzájuk jó, ha a 2 hetes előjegyzésbe be lehet íratni egy autót... :)

2015. máj. 30. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!