A kocsinak semmi, de neked a 130 felett 30 ezer minusz.
2015. febr. 25. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
3/17 anonim válasza:
Egy szívóbenzin ha üzemmeleg, akkor szinte kinyírhatatlan. Akkor lehet baja, ha egyfolytában a piros mezőben tartod a fordulatszámmérőt.
2015. febr. 25. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
4/17 anonim válasza:
Mi baja lenne? Kopik a gumi, fogy a benzin, közeledik a kötelező szerviz - ezen kívül semmi nem történik vele.
2015. febr. 25. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
5/17 anonim válasza:
Ehhez képest itt egy másik autós hozzászólásban meg azt írtátok már az sem jó ha sokáig 3700-4200-ban pörög egy benzines motor. Most akkor mi az igaz?
2015. febr. 25. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
6/17 anonim válasza:
Egy egészséges motornak semmi baja nem lesz, persze fokozza az elhasználódást, gyorsabban kopik minden, ha ennyire pörög, de maga a fordulat nem fogja közvetlenül tönkre tenni az autót.
Ezért szoktak autópályára nagyobb köbcentis autót választani, aminek nem kell annyira pörögnie ehhez a tempóhoz, hosszabb életű lesz.
2015. febr. 25. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
7/17 szántóvető válasza:
fokozódik a kopás hiszen adott Km alatt többet pörög a motorod az átlagnál.nyugodtan megfelezheted a gyári olajcsere ciklust ilyen igénybevételnél ill. minőségi olaj használata ajánlott.a vezérlés cserét is jobb előrébb hozni.
2015. febr. 25. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
8/17 anonim válasza:
Függ az autótól is. Egy 6 sebességes benzines nem forog ilyen sokat. Az 5 sebességes már forog ennyit de ezzel nem tudsz mit csinálni. Ha autópályázol és folyamatosan akkor dízel és a dízelnek eleve alacsonyabb a fordulatszáma és hosszútávon emiatt kevésbé kopik viszont lassabban melegszik üzemmelegre ezért csak akkor éri meg ha sokat van használva.
2015. febr. 25. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
9/17 anonim válasza:
Még a dizelnek sincs semmi baja 4-4500-as fordulattól.
2015. febr. 25. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
10/17 anonim válasza:
A 4000-es fordulattól semmi, sok autó (persze benzines, a dízelnek ez már majdnem padlógáz) a 130-140 km/h-t 4ezres fordulaton futja meg.Az 5000 viszont már gázosabb, motortípustól függ.Pl. a Honda VTEC-ei még bőven szeretik ezt a ford.tartományt, a VW MPI motorjai viszont hosszútávon már nem.Egyébként ha hosszútávon nagyon hajtod, hengerfejes lesz, ez fokozottan igaz a dízelekre, azokból is az elő/örvénykamrás motorokra.
Egyébként mellékesen megjegyzem, hogy én azt hallottam, hogy benzinesnél a telj. fordulatszám tartomány 3/4-e, a dízelnél pedig a 2/3-a az, aminél még vidáman elvan hosszú távon.Ezt csak hallottam, nem kell készpénznek venni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!