BMW Hengerfejcsavar nyomaték, és szelephézag?
1992 BMW E36 318i
M40B18 szíjas blokk.
Fel szeretném újítani a blokkot, már a cuccok nagy része megvan, viszont akárhol keresem nem találom ezt a két információt.
Hengerfejcsavart milyen nyomatékkal kell meghúzni, igényel-e utóhúzást, illetve mekkora szelephézagot kell állítani?
Hengerfejtömítés még nincs meg, az csak pár nap múlva érkezik. Hidrotőke sort cseréltem, azért kellene a szelephézag.
Előre is köszönöm szépen annak a titánnak a segítséget, aki tud használható információval szolgálni!
Szelephézag nincs, mivel hidrotőkés. A meghúzási nyomaték:
Új csavarok kellenek!
1. fokozat: 30 Nm
2. fokozat. 90 fok
3. fokozat: 90 fok
Gyújtógyertyák: 30 Nm
Forrás: WorkshopData
Hát ilyen autót még nem szereltem, de jópárat igen, de ha van hidrotőke, akkor minek szelephézag?
A hengerfejtömítéseken rendszerint rajta van a meghúzási nyomaték, sorrend is. Pl a Glaser, Ajusa, Elring, stb.
De ha nincs is, akkor is belülről kifelé kell lehúzni, átlószerűen, lehetőleg nyomatékkulccsal. Ha meg nincs, akkor érzéssel. De egy BMW-nél nem nagyon kell szivbajoskodni, nem egy Citroen, vagy valami hasonló csoda.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!