Simson karburátor csere rövid a bowden?
Úgy emlékszem hogy kétféle Simson karburátorfedél is van, meg a neten is ezt a kétfélét látom.
Az egyiknek van állítócsavarja:
A másik meg állítócsavar nélküli változat:
A régi karburátoron milyen volt?
Azt a csavart be kell csavarni teljesen, úgy is rövid a bowden?
Ha ugyanolyan karburátor került rá és a karburátor fedél is azonos, bowdent meg nem cseréltél akkor annak jónak kell lenni. A súber rugóban kell átvezetni a bowdent összerakáskor. Ha összerakás után mégis rövidnek bizonyul a bowden, akkor az lehet a gond hogy a régi karburátor fedele állítócsavar nélküli változat lehetett. Ha így van akkor a régi karburátor fedelét próbáld rátenni az új karburátorra. De azt nem tudom hogy a nagy menet azonos-e a két fedélen.
A gázkarnál is nézd meg hogy helyén van-e a bowden külső része. Meg azt hogy az alapjárat állító csavar nincs-e nagyon betekerve.
Igen, összeszerelés után az a rugó lazul, tehát nem lehet teljesen összenyomódva.
Tehát mikor helyére akasztod a bowdent, a rugót teljesen össze szoktuk nyomni. Majd miután helyére került a súberban a bowden vége, az a rugó kissé tágul, nem lehet csontig összenyomva összeszerelés után. Mert akkor nem is lehetne tovább gázt adni.
Arra gyanakszom hogy a két karburátor fedele között lehet különbség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!