A Renault dízel tényleg annyira rossz mint amilyen a híre?
Az a 3.0-ás motor nem csak a VelSatisban van.
"Isuzu 3.0 V6 D-MAX
Motorkódok: 6DE1, Y60DT, P9X
Gyártásban: 2001 – 2008
Típusok: Opel Vectra C 3.0 DTI, Opel Signum 3.0 DTI, Saab 9-5 3.0 TiD, Renault Vel Satis 3.0 dCi, Renault Espace 3.0 dCi
Indok: A motor, amitől minden autószerelő menekül. A Denso befecskendezők gyakori hibái, a rossz minőségű kábelezés, és a nagyon labilis, éppen csak megfelelő hűtőrendszer csak a kezdet. Utóbbi jellemzően a Renault-típusoknál jön elő, melyek vízhűtője könnyen koszolódik-eltömődik. És ez még semmi: a leszakadó nedves hengerperselyek adják a kegyelemdöfést.
Utóbbi igazi gazdasági totálkár és lényegében javíthatatlan, mert olyan összeg lenne egy új, üres motorblokk, amennyit jó eséllyel nem ér az egész autó. Ráadásul az általános karbantartás is meglehetősen drága, a V6-os motor vezérléscseréje önmagában egy anyagi csőd. A legtöbb probléma a Saab és a Renault típusaiban van velük, az Opelekben egy kicsivel jobban tartják magukat.
Forrás:
3-masnak.
Ezt a listát én is láttam, de az a lista egy nagy trollkodás, csomó tucatmotor is szerepel benne, amivel tele vannak az utak.
Csak azért mondom mert sógoromnak Vectra 3.0 dizel van, sok sok km-mel a háta mögött. Ja persze hibátlan. Más dolog, hogy alig van szerelő, aki egyáltalán látott ilyet, hiszen ritka motorról van szó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!