Tényleg ennyire nehéz beállítani a futóművet, vagy csak én szopom be folyamatosan?
'13-ban elvittem beállíttatni a futóművet, mert egyenes haladásnál jobbra állt a kormány kb. 5-6 fokot. Állítás után 2-3-ra javult a helyzet. Mondom le van sz#rva majd jövőre.
'14-ben elvittem egy másik helyre, de még így is maradt bent 2-3 fok.
'15-ben, most egy 3. helyen próbálkoztam, most balra áll 1-2 fokot.
A kocsi nem volt törve, mindenhol lézeres állítót használtak, egy alap lóf&sz kocsiról van szó McPerson futóművel. Összekötők, szilentek újak!
Mindegyiknek elmondtam, hogy középen álljon. Az első 2-nél bent volt a rögzítő is. A 3. esetben egy ember folyamatosan bent ült.
Mind a 3 alkalommal megmutattam előre, hogy mi legyen a közép.
Futómű állításkor nem túl szerencsés a kormányrögzítő használata, mert akkor a többi adat (csapdőlés, csapterpesztés)nem mérhető. Ha beállította az összetartást, utána "illik" megnézni, hogy a kormányközép rendben van-e. Amennyiben az érték már jó, de a kormány nem áll középen, még két lehetőség van. Vagy a két szélső gömbfejjel lehet variál(egyforma arányban eltolni v.melyik oldalra), vagy a kormánykereket teszi arrébb/ha lehet/
Az meg külön szép lehetett, hogy egy 80-90 kilós fazon ücsörgött a kocsiban futómű állítás közben. /terhelés??/ :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!