Miért nem megy többet?
Figyelt kérdés
Üdv. Egy '95-ös Ford Escortom van. 1300-as 60 LE. Céges autó volt, és mivel az órája 100000 km után átfordul, pontosan nem tudom hogy mennyit mentek vele. Mikor megvettem 183-at mondott az arc, de inkabb 283 mert az első 3 év után volt benne 60000 km. A lényeg az, hogy az autó semmit nem megy. Alig gyorsul és a végsebessége is elég szar. A kiskönyvébe az van írva 153 a max, azt éri el 4. sebességben. Az én autóm 4.ben max 97-et megy utánna semmit padló gázzal. Kapja az 5. sebességet és 108 a max amivel megy. Ki lett cserélve az üzemanyagszűrő mert arra gyanakodott 1 szerelő, de így sem jó? Volt már vkinek hasonló problémája? Esetleg mik lehetnek a bajok?2010. febr. 16. 14:10
2/12 anonim válasza:
[link] Gyárilag 153at kéne menni. De ha 100alatt megáll akkor az a 60lovacska már rég elfutott
3/12 A kérdező kommentje:
Hogy érted h elfutott? Már nincs meg az össz lóerő vagy mi? Mert nem megy 108-nál többet.
2010. febr. 16. 14:43
4/12 anonim válasza:
Kopott lehet a motor, ezt a kompressziómérés rögtön megmutatja.
5/12 anonim válasza:
úgy érti, hogy a motor kopásából/elhasználtságából kifolyólag ha teljesítménypadra tennéd az autót messze nem 60 lovat mutatna, hanem kevesebbet, és ha mondjuk a tényleges teljesítménye a kocsidnak 40 LE akkor ne csodálkozz, ha nem megy 110nél többel.
6/12 A kérdező kommentje:
Értem, akkor majd elviszem, valszeg lehet kopott mert szét volt hajtva szegény. Elég csúnya a hangja is, azon kívül hogy vezérműláncos, ez még csak rápakol.
A megoldás egyébként ha ez a baja? Motorcsere vagy felújítás? Csak mert egy ilyen korú kocsinál meg sem éri már.
2010. febr. 16. 14:57
7/12 anonim válasza:
Hát lehet hogy többe kerülne a leves, mint a hús. Főleg ha még a vezérműlánc is elszakad... De először vizsgáltasd be, addig úgy sem lehet mit mondani.
8/12 A kérdező kommentje:
A lánc tuti nem fog szakadni, ha arra érted, hogy régi ezért elszakadhat, mert most lett cserélve november-december környékén. Levizsgáltatom, és ha tényleg széthajtás miatt nem megy, akkor valszeg felújíttatom. Kerül amennyibe kerül, úgyis festetni akarom egy-két elemét. Hosszú távra tervezek ezzel a kocsival, úgyhogy az sem lenne jobb ha eladnám 350ezerért, és próbálnék venni egy másikat 550ezerért...
2010. febr. 16. 15:25
9/12 anonim válasza:
Ha nem füsttől orrba szájba akkor nem a kompresszióval lesz gondod. Nekem például az állandóan picikét befogó fékek fogták vissza az autómat, 100-nál többel nem ment szegényke.
A tárcsákat nézd meg egy autópályás menet után,hogy nem tűzforróak-e. Ha igen,akkor valószínűleg szorulnak a fékdugattyúk,és ez nem engedi vissza a betéteket a tárcsától.
10/12 anonim válasza:
nekem a focus-omon volt hasonló jellegú probléma, ott a kuplunkcsere megoldott mindent.. kipörgettem minden fokozatba 7ezerig és alig ment 100-at.. de az új kuplunk után már húzott is rendesen.. én aztis megnézetném a helyedben
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!