Ford c max 1.6 TDCI! Normális ha a bekeretezett csőben
olaj folyás van? Kép lent.
Figyelt kérdés
mert sajnos észre vettem, hogy a cső alatt olaj Fröccsenések vannak a cső alatt. autó szerelő turbó problémát mondott de azért szeretném megkérdezni hogy nem csak 1 bilincs e a gond, mert szerinte a cső belsejének száraznak kéne lennie. [link] köszönöm a válaszokat és elnézést ha hülyeséget kérdezek de nem értek annyira a dízel kocsikhoz
Valszeg elkezdte felhordani az olajat a turbó. Egy minimális olaj mindegyiknél előfordul, viszont ha olajfolyás van benne az már problémás. Lehet valamelyik labirintgyűrű kezdi feladni a harcot a turbóban.
2015. márc. 14. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 A kérdező kommentje:
köszönöm a választ és ez kb mennyibe fájhat nekem ? van bárdinál 50% kedvezményem vagy inkább hagyjam autószerelőre ne találjon ki más gondokat is ?
2015. márc. 14. 22:49
4/8 anonim válasza:
Ha sok olaj van a csőben akkor az már hibára utal. Ezt semmi esetre se próbáld magad orvosolni, azzal hogy bemész a Bárdihoz egy turbóért és este meló után a garázsban feldobod a motorral. Alaposan körbe kell nézni a motort és rájönni a hiba okára, nemcsak a jelenséget megszűntetni, mert akkor hamar el fog fogyni az új turbó is. Lehet hogy hosszabb olajcsereperiódust
tartasz mint amennyit kellene. Félreértés ne essék, lehet hogy betűre betartod a műszaki előírást és aszerint megy az olajcsere, csakhogy a használat körülményei nem olyanok amikre a gyár megadja az olajcserék között megtehető távot. Ha sokat városozol, autópályáról lejövetel után azonnal leállítod a motort akkor mindig ütsz egy szöget a turbó koporsójába.
2015. márc. 15. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
Olajfogyás van? Ha nincs, akkor csak a bilincseket kell meghúzni, vagy a csöveket kicserélni.
Úgy nézem a képen, hogy a kisebbik cső, a kartergáz visszavezető csöve. Ezen a csövön keresztül egy kevés olajpára mindig kerül a rendszerbe, de kopott motornál, már jelentős mennyiséget is felszívhat a turbó. Ez persze komoly olajfogyasztással jár és csak motorgenerál, esetleg gyűrűzés orvosolja a hibát.
2015. márc. 15. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 A kérdező kommentje:
az az igazság hogy két hónapja vettem a kocsit. 7000 km mentem el vele, ahogy megvettem az autót részecskeszűrős motul olajat vettem bele ami a Mazdákba is kell előző kocsimon 10000 km cseréltem az olajat mindig oda figyelek szerintem ha egy kocsi megkapja a legjobb minőségű olajat és odafigyelést nagyon sokáig bírja, azt viszont sajnos nem tudom előző tulaja hogy bánt vele. miután megvettem a kocsit láttam h a motor tömítésnél minimálisan csordogál az olaj eddig azt hittem, hogy onnan jön minden olaj csak tegnap átmosattam a motort és láttam hogy a cső alja ami bevan keretezve sajnos olajos. Teljesítmény veszteséget nem vettem észre füstölget a kocsi sajnos hidegen alapjáraton is kicsit melegen ha odalépek neki látom magam mögött a felhőket.
2015. márc. 15. 16:19
7/8 A kérdező kommentje:
olaj fogyasztás nincs
2015. márc. 15. 16:41
8/8 anonim válasza:
A füst sosem jó jel. Meg kellene nézni mekkora a kartergáz. Túl magas kartergáz szintén kopott motorra utal. Előfordulhat, hogy olajfogyasztás sem tapasztalható, mert a hengerek fala mellett lejutó gázolaj pótolja az elfogyasztott olajat. Egy kompresszióméréssel lehetne pontosabb képet kapni a motor állapotáról.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!