Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 328i -t turbós autó?

BMW 328i -t turbós autó?

Figyelt kérdés
Ha ,nem ,mert nemhiszem akkor hogy rakhatok bele valami nagyobb példányt?El szeretném érni azt a "hasamban a fura érzést" gyorsuláskor.

2015. márc. 7. 21:32
 1/10 anonim ***** válasza:
Melyik széria? Az E36 és E46 328i nem turbós, de az F30 már igen.
2015. márc. 7. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Ha E36-od vagy 46-od van, akkor a turbósítás többe kerül mint amennyit az autó (még) ér.
2015. márc. 7. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
e46,de miért? kovácsolt dugattyúk kellenek ,bele meg kisebb dolgok....annyira nem drága..
2015. márc. 7. 21:57
 4/10 anonim ***** válasza:
100%
örülök ha neked nem drága az a kb. 1 millió ft amiből ezt a mutatványt kivitelezni lehet szakszerűen! Maradjon is így, legyen szerencsés a családod!
2015. márc. 7. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
86%

"Ha E36-od vagy 46-od van, akkor a turbósítás többe kerül mint amennyit az autó (még) ér."

1.5 milliónál többe kerül a turbósítás? =:O

Akkor inkább vegyél eleve egy nagyobb turbódízelt.

2015. márc. 7. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%
Az ne zavaron hogy gyakorlatilag a komplett motort at kell epiteni :)
2015. márc. 7. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

" kovácsolt dugattyúk kellenek ,bele meg kisebb dolgok....annyira nem drága.."


oké, matekozzunk. Adott az M52-es blokk.

Szükséged lesz egy egy turbóra, ha nem kínai veszel és újat raksz bele akkor 150-400 000Ft - ízlések és igények kérdése.

Ehhez kell egy normális új ECU ( megaSquirt, VEMS, akármi.. ) ez 200-250 000 + programozás + teljesítménymérés.

Szükséged lesz 6 kovi dugóra, ez az M50 esetében 240 000pénz, gondolom az M52-höz is kb ugyanennyi. Kell 6 új kovi hajtórúd ( 180 000), csapágyakkal, egy normális főtengely.

Kell egy intercooler, csövezés, BOV ez mondjuk legyen egy 100-as.

Ha már úgy is szétbontod, akkor új tömítések, új gyertyák ,új vízpumpa, olajpumpa mögött módosítás, turbóhoz olajnyomó csövek ( nekem darabja 24 000), vezérlés.


Nah, szóval még csak szatyorban hordod haza a cuccot, jön a futár, de már 1,3-1,5 milliót eltapsoltál és még hozzá sem kezdtél!

Hekkelni kell a kuplungot, erősebb hardy, gyártatott sperr, a fékek egy vagyon, toronymerevítés, keményebb futómű ez megint egy misi, mert ugye b@ xhatod a lovakat, ha nem maradnak az úton :D


Erre jön még a munkadíj, a szívás költsége, a tervezés, a tesztelés, segédanyagok, olajak, melósok, anyag után futkározás.


Egy kis 4 hengeres szutykerák turbósítása, ha nem fújod szét a blokkot, csak finomat csinálod akkor megáll 1 milla környékén. Ha a hasadban akarod érezni azt a fura érzést, akkor ahhoz lottó ötös kell, mert egy normális épített autó nem fog megállni 3 millió alatt.

Persze meg lehet csinálni feleennyiből is, csak akkor lehet egy piros lámpás móka után szétszalad a ménes..


Azt tudnám a Fast&Foriousban mi a p'o'csömből élnek az emberek... :D


Ehhez képest zsebpénz belefabrikálni egy V8-as blokkot filléres buli, az szerintem megáll fél milla alatt, bár lepapírozni nem fogod tudni :D

2015. márc. 8. 01:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
100%

Egyébként ha fura érzést akarsz a hasadba akkor vegyél egy 60 lóerős kisautót és járjál vele fél évig, majd ülj vissza a 328i-be és garantáltan meglesz.

A "turbósítás" ördögi kör, mert egy darabig ott van a húbäzmeg érzés minden kövér gázadáskor de idővel megszokod és nem is kell hozzá olyan sok idő, utána meg még annál is több kéen. Gondolod hogy a Vettelnek még van fura érzés a hasában?

2015. márc. 8. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%
Igy van, az 1000-res GSX-R-en is az első 50 gyorsulás volt jó, utána semmi különös.
2015. márc. 8. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%
Be kell venni 2 hashajtót és úgy ülni a volán mögé. Barmikor meglesz a fura érzés a hasadban.
2015. márc. 8. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!