Az újabb autómotorok tényleg nem olyan megbízhatók,
amire még rátesz egy lapáttal a 30 ezres olajcsere?
Figyelt kérdés
2015. márc. 7. 20:06
1/8 anonim válasza:
Ahogy fejlődik a technika, annál jobban megbízhatatlanok a találmányok. De ez nem csak az autóknál van így. Már van lcd kijelzős kenyérpirító... Most szólj hozzá. Minden túl van bonyolítva.
2015. márc. 7. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
"Ahogy fejlődik a technika, annál jobban megbízhatatlanok a találmányok."
Monda a telepi bácsi, és tovább szerelte az öreg ladát...
Hagyjuk már, egy újabb jól karbantartott autó ezerszer megbízhatóbb, mint régen. A legtöbb baj egyébként ott kezdődik, hogy fillérekért akarunk tökéletes autót, amit majd Schumacherként használnánk. De legyen megbízható, egyen keveset és ne suzukit.
2015. márc. 7. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
"Hagyjuk már, egy újabb jól karbantartott autó ezerszer megbízhatóbb, mint régen"
Ez a megállapítás valószínű igaz lehet egy 10 millás, és afölötti német autóra, de nem a te xyz nyugatkambodzsai, még 20 ezer km-t se futott akármidre, aminél a könyvelésen azt nézték a lista végén, mennyi nulla van a követel oszlopban.
2015. márc. 7. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
használt újabb swift 800 ezer ft... akinek autó kell ilyesmit vesz, akinek meg rajoskodni meg szervízbe hordani az úgy is valamit aminek "presztizse" van
különben ha csak a 10 milliós autó nem romlik el, akkor mi érti meg? amire vásárláskor költesz vagy aminek a szervízén?
2015. márc. 7. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 lupara válasza:
Megbizhatóság eldöntéséhez legalább 25o-ezer km-es normál használat kell.Ennyit a LADA család tagjai is tudtak.Egy új fejlesztéstől elvárnánk a dupláját ahhoz,hogy értékelhessünk üzembiztonságot.Újabb motoroknál ez a futásteljesitmény nagy számban,még nem lehet meg.Miután bizonyitottak,mondhatunk véleményt.Az autógyártóknak nem érdekük a soha el nem romló autó gyártása.Kisköbcentis turbós doppingolt motorok tartósságában nem bizom.A 30-ezres olajcsere üzleti fogás.Az én autóm is ide tartozna.Tiz éve vételkor rákérdeztem,tényleg 30ezer km a csere?.A válasz az volt igen,de ajánlott a 15ezer km-es friss olaj.
2015. márc. 7. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
ahogy látom semmivel sem kisebb az értékcsökkenésük az új autóknak, mint a régieké volt
nem hiszem, hogy eladhatatlanul szarrá amortizálódnának pár év alatt pl KIA-ra 7 év gari van, ami simán egy csereciklus ha valaki nem a roncstelepig használja az autóját
egyébként nem vagyok új autó párti, az értékvesztés miatt
2015. márc. 7. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
Nem a megbízhatósággal, hanem a szervizelés költségével van a baj. Nyilván nagyon sirály dolog egy ősöreg OM617-es Mercedes dízelmotor, amit tényleg csak a legtehetségesebbek tudnak kinyírni, de 1, sokat zabál 2, hihetetlenül lomha 3, zajos. Olcsó hozzá minden, persze az utángyártottból, mert a gyári Bosch még ahhoz is horror. Egy újabb motor nem olyan, hogy valami baja van, fogsz egy villáskulcsot, megveszed bele a legolcsóbb sz"rt és meggenerálozod.
2015. márc. 8. 02:59
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
SOKKAL megbizhatóbbak a mai motorok, mint a 20 évvel ezelőttiek, és most nem a Ladákhoz viszonyitom.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!