Ti mit tennétek a helyemben? VW vagy BMW esetleg Audi?
Tetszenek a Borák, Passatok, de ezekre még költenék bőven hogy tényleg az én ízlésemre szabjam, ugyanakkor egy E46 teljesen bejövős, max egy szolid fix ültetés+17-18" felniszett és kész is. Tudom drágább a fenntartás, de tuningra nem menne annyi pénz, mint a másik kettőnél!
Az Audi annyira nem a kedvencem(túlárazott VW), nem is annyira jön be, erre is lehetne vagyonokat költeni, hogy nekem megfeleljen, az A4-ről beszélek persze, nem az újjabakról, csak egy B5 Faceliftről.
Még annyit kihagytam, hogy Borából/Passatból/A4-ből 1.6-1.8 T motort nézem, E46 1.8 118Le-től felfelé nézelődök!
Árban kb. 800.000-1.000.000.-
Havonta lenne úgy 40-50.000.-(ha valami bedöglene vagy ha nem akkor a külcsínre költeném, felni-ültetés stb...) a kötelező dolgokon kívül(benya-bizti-adó)
Mondasz valamit :)
Még annyi kérdésem van, hogy szerintetek egy kicsit "gatyábbat" érdemes rendbe hozni? Vagy inkább az 1.000.000 közelieket/felettieket nézzem?
Mert van amit magamnak is megcsinálok+alkatrészt is majdnem fél áron tudok(van olyan amit még kedvezőbben)
A BMW E46-ot és az Audi A4-et felejtsd el ennyi pénzből, mert csak a szétesőfélben lévő, legtöbbet futott, legrégebbi, már rozsdáló bontani valók vannak ennyi pénzért, még a gatyádat is rá fogod költeni. Többet, mint egy VW egyediesítésére.
Passatot már lehet 1 millióért kapni olyat, ami teljesen rendben van. Megveszed 1.8 T-vel és már tuningolni se kell, lesz egy alul is nyomatékos, élvezhető autód. A Bora nem egyszerű eset, mert valahogy drágábbak, mint a hasonló évjáratú Passatok.
Te BMW-t szeretnél :)
Én személy szerint a Passatokat szeretem.
Nekem az a fontos, hogy minél kevesebbet kelljen rajta javítani. Én olyat választanék, ami a legjobb állapotban van és nem kell rá költeni.
A 3. kérdezői megjegyzésre azt válaszolnám, hogy nincs olyan, hogy gatyába rázod, egy mindenhol rozsdásodó, sokat futott 15 - 17 éves autó már sosem lesz olyan autó, mint amit szeretnél. Csak pénznyelő.
Az 1 millió még mindig nagyon kevés, inkább 1.5 milliótól.
Én is úgy gondolom, hogy nagyon kevés az 1 millió ezekben a kategóriákban.
Én 2,5-3 között tudnék Passatokat, igaz, azokon semmit nem kell csinálni és nem tizenévesek. Én 6 évnél idősebb autót nem nagyon vennék.
Én megmondom őszintén, hogy Audis vagyok, de semmi bajom vele, ha neked E46 kell.
Csak egyet nem értek, ha VW-ből, Audiból 1.8T-t nézel, ami 150 lovas és olyan nyomatékos mint egy dizel, akkor a BMW-ből miért a vérszegény 1.8-ast nézed 116 lóval, ami az 1.8T-hez képest nagyon gyenge. Szóval én azt mondom, ha BMW kell, akkor abból is erős legyen, mert csak úgy van értelme egy BMW-nek.
BMW-ből is 1.8-astól felfelé néznék...
Igazából majd megnézem mi a választék, mert mondott itt már mindenki hideget és még hidegebbet.
Köszi mindenkinek a hozzászólásokat, megfogadom a tanácsokat.
Sajnos ennyi lesz kb a keret, úgyhogy 5-6 éves kocsi felejtős(amúgy se akarok annyira új kocsival feltűnősködni+még jobban félteném)
Maximum Passat B5-ből, vagy Borából kapsz jót ennyiért, azt is csak akkor, ha mindennap figyeled a hahun beállított keresőt, és nem bántja a szemed a 300.000 km feletti futás, meg a korai évjárat. Az jó, ha van félrerakott pénzed, mert a futóművére még a gyári kerekekkel is folyamatosan költeni fogsz. Adj neki chiptuningot, és rövidesen cserélhetsz turbót is. Aztán egy gyújtáskapcsoló ide, egy lambdaszonda oda, stb.
Hülyeség, hogy az Audi túlárazott VW, mert sokkal jobb autó. Ezért drágább újonnan és használtan is.
Az E46-os BMW-t pedig nyugodtan elfelejtheted, abból egy jó 1,5-nél kezdődik. Nem tökéletes, csak jó! És arra is mindig lehet költeni. Az enyémet múlt hónapban vitték el 1,7-ért, pedig 2002-es volt és csak 316i, 200.000 km-rel. Igaz, nem is egy hülyegyerek vette meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!