Hogy tud átugrani a vezérlés? Többi lent
Ha hirtelen engeded fel a kuplungot, akkor max. a hajtásláncot gyilkolod.
Ha lejtőn rükvercbe teszed az autót, és meggurítod, akkor a motor fordított irányba kezd forogni. Ilyenkor a rugós, vagy hidraulikus feszítőnél meglazul a lánc vagy a szíj, és ekkor képes átugrani.
Ezt hasonlóan képzeld el, mint a kerékpárok rugós láncfeszítőjét: normál irányban nincs gond, de ha visszafelé tekered, akkor meglazul a lánc és leugrik a lánckerékről.
Persze autóknál eléggé sok mindennek össze kell jönnie, hogy megtörténjen.
Hátramenetben biztos hogy a motor kezd el visszafelé forogni...?
Akkor mire való a hátrameneti, külön fokozat?!
"
Hátramenetben biztos hogy a motor kezd el visszafelé forogni...?
Akkor mire való a hátrameneti, külön fokozat?!"
Te meg aztán nagyon átértelmezted a választ.
Azt írta ha hátrenetbe teszed de viszont előrefele guritod a kocsit akkor forog visszafelé a motor..
#4- de rèszben jogos amit mond a #3 as, mert mèg oktató is igy tanitja. Ha dombon felfele álsz 1 esbe hagyd.
Dombon lefele rükvercbe. Azaz ilyenkor pont előre fele gurulna a kocsi de rükvercbe rakva parkol. Mègse ugrik át egy ilyen autón se.
Èn megállok a kapubeállón ami nekem előrefele egy emelkedő. De 1 ben hagyom. Hátra gurulna akocsi de mègis megtartja 1 ben
Ès utánna elindul nem ugrik át.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!