Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Valaki tuningolt már 1200-es...

Valaki tuningolt már 1200-es ladát? Ha igen mit és hogyan?

Figyelt kérdés

2015. febr. 28. 09:16
 1/7 anonim ***** válasza:

Nem tudom,mennyire mélyülnél bele a dologba,de anno a régi ladás haveroktól hallottam,hogy a kombi diffijét tették át,jobban húzozz,mert rövidebb volt az áttétel.

Illetve 1500-as,vagy 1600-as blokkot bele.

Meg még könnyített főtengelyről is beszéltek.

2015. febr. 28. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Így van, ahogy az előttem szóló vázolta..mi tuningoltunk, de az 1.2 est nem éri meg, csak 1.5, vagy 1.6-ost..

akkor is rohadt sokba került, ma mégtöbb..

csak akkor, ha van fedett műhely emelővel,...nem is sorolom, mert elijesztelek...


csak nagyon hobbiból, nagyon elszántan...azontúl a műszakin be sem engedik az épületbe...

jó buli, de ma már szigor van...


az igaz, hogy az 1.2 minden alkatrésze baromi erős, de ha a motorba tolsz még 40 lovat, ahhoz mindent át kell alakítani a hajtásláncban is, ráadásul a fék akkor már igen halvány lesz...


ha van egy alap 1.2-esed, akkor csak azt csinosítsd...legyen tökéletes.

2015. febr. 28. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Szerintem sincs értelme 1200-ast tuningolni, hiszen ott van a jó öreg 1500-as ami alapból nagyon jól megy szerintem, és akkor jöhetnek a többi finomitások.
2015. febr. 28. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Az 1.2-ből tudsz csinálni zsugor motort. Ami elég vad! De ha nem bírod megállni,hogy taposd... És biztos,hogy nem bírod! Akkor csak egy nyaras motor lesz. (Nem bírja ha forgatják) A tuning mindíg drága! Akár Lada akár BMW.
2015. febr. 28. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
De kezdheted a kipuval. Aztán hengerfej. (Nagy szelep+portolás) Karbi tuning(fúvókák fogasív tüte stb) A hengerfejből esetleg le lehet síkolni 1.5mm-t nagyobb kompót több nyomaték. Ha van nagy kompót akkor már mehet bele egy sport tengely is. De ehez már kell fokoló tárcsa,hogy be tudják lőni. Gyújtással is bíbelődni kell. De léteznek kis tengelyek is amiknek nem kell annyira aládolgozni. A főtengelyen és a lendkeréken én nem könnyítenék. Az a maroknyi nyomaték is el illan ami volt benne.
2015. febr. 28. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Ha muszáj lenne 1.2-es blokkból építkezni, akkor így csinálnám: blokkot felfúrni, hogy 79 mm-es dugattyúk mehessenek bele; hengerfejből síkolni, hogy meg legyen a kellő kompressziós viszony a választott vezérműtengelyhez; nagyobb, 80 mm löketű főtengelyt + rövidebb hajtókarokat bele. A karburátort nem kell lecserélni, csak jól beállítani. Új kipufogó rendszer+leömlő. Nagyszelepes hengerfej, vagy gyári szelepes, de a csatornákat akkor meg kell csinálni rendesen. Nagyából ennyi..
2015. márc. 6. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Ja meg a gyújtás rendszer cseréje, mondjuk egy Hall-szenzoros programozható gyújtásvezérlő. Valamint a légszűrőhát kinyitása+tüte.
2015. márc. 6. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!