Dizel motor hidegen tényleg tönkre tud menni?
Figyelt kérdés
Miért mondják azt h kis gázzal menjünk ha hideg a motor? A hegyes vidékeken (pol ausztria) nemhiszem h egy felfelé menet előtt bemelegítették volna a motort, pedig ott aztán kell tolni neki már csak a sebesség megtartásához is.
Az más kérdés h emelkedő után a turbót se nagyon hűtötték :D
És mégis több 100e km-t elmentek az autóik.
2015. febr. 27. 21:19
21/28 anonim válasza:
akkor legközelebb ne az ezres swifttel indulj el.....
22/28 anonim válasza:
#20 ilyen emelkedő nálunk is van Magyarországon, nem kell ezért Ausztriába menni. De azért messze nem ez az általános, se az osztrákoknál, se nálunk.
23/28 anonim válasza:
20-as, neked milyen kocsid van? Nem azért, de én a kispolákkal Istanbult megjártam, átvágtam vele Románián, a Kárpátokon meg Bulgárián és nem volt olyan hogy a Polski ne birt volna menni. Jó az nem volt egy annyira hegyes vidék de mégiscsak 1500 km került a kispolákba 35-36 óra alatt és közbe alig pihent mert felváltva vezettük. Szóval egy mai kocsinak meg kikell röhögni a hegyet :)
24/28 Osynho válasza:
Volt itt olyan, akinek a 400NM-es autóját megterhelte a domb. XD
25/28 A kérdező kommentje:
Egyébként még annó az 1.4-essel kifogtam olaszba egy olyan emelkedőt h csak lendületből tudtam felmenni. Nagyon kis szűk utca volt és ha 1-ben 2500 alá esett a fordulat egyszerűen padlógázra is szépen lassult..
2015. márc. 6. 09:41
26/28 anonim válasza:
Hát ez fura, szerintem inkább elkaparna az enyém, pedig csak egy Astra
27/28 anonim válasza:
nem tudom hogy ti milyen autót vezettek vagy milyen állapotban van, de fúrcsa hogy ennyire gyengébb. Írtam fentebb a saját kispolákomat meg a mostani 2.4-es autómat, én soha nem vettem észre hogy ne bírt volna menni pedig elég sok hegyes vidéken jártam meg járok vele. Főleg a mostani kocsim, meg sem is érzi hogy nem sík terepen megy hanem hegyre felfelé, emelkedőn. Bár az is igaz hogy a 600 ccm-es kispolákon kívül csak 2000 ccm feletti 4 vagy 5 hengeres dízel autóm volt, plusz nálam beidegződés hogy "előmelegítem" a kocsit.
28/28 anonim válasza:
Kérdező,nyugodtan visszavehetsz az arcodból,mert elég sík vagy az autókhoz,fizikához illetve a gépészeti dolgokhoz ez nyilvánvaló. "Céges autók sokat futnak" igen, és akkor mi van?? Te tankolod,te veszed bele fél évente a liter olajat amit megzabál,mert szét van taposva? "Az osztrákok autói sokat elmennek" azért megy el legtöbb sok 100e km-t ,mert van lóvéjük (és habár a legtöbb ott is olyan sík hozzá mint te) de viszik rendszeresen szervízbe , illetve az a több100e km autópályán megy bele , nem városban , az meg egyik autót se gyilkolja annyira. "egyesben padlógázzal nem megy fel a kocsi" Váltót ismered kiscsávó? "Emelkedőn erölködik.." kapcsolj vissza! Tudod a NYOMTAÉKváltót azért tervezték meg neked az okos mérnökök és szerlelték be az autódba,hogy használd,nem dísznek. Hideged meg nyúzzad a motort nyugodtan , szerintem ahogy te használod az autódat, lesz meg van annak sok más baja is , szóval eggyel több vagy kevesebb,az mindegy is. Leírták itt előttem korrektül,hogy miért nem jó a motornak , vagy elfogadod ,vagy pedig használod úgy,ahogy akarod, szerencsére nem a mi kontónkra javítják majd a kocsidat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!