Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az 50 ccm es motorom hengerfej...

Bironorbi kérdése:

Az 50 ccm es motorom hengerfejénél raktam pakolást klingeritből?

Figyelt kérdés

A motorom hengerfejénél raktam pakolást klingeritből (nem kentem be siliconnal) és most könnyebben indul be de most sincs akkora ereje mint amekkora volt. Mi lehet a baj vele,uj dugattyu gyürük és 40.50 es re ki van furatval a hengerfej.Valaki valami ötletet hogy mi lehet a baj vele

?


2015. febr. 21. 23:12
 1/6 anonim ***** válasza:

Mennyi volt a gyári tömítés vastagsága? Mennyi a klingerit vastagsága zömülés után? Gyanús, hogy a klingerit vastagsága nagyobb, mint a gyári volt (kétüteműnél például simán meglehet, bár a típust ugyan miért is írnád meg). Ha vastagabb a tömítés, nő a sűrítőtér, csökken a kompresszióviszony és a sűrítési végnyomás, ettől a motor könnyebben indul, mert az önindítónak vagy berúgószerkezetnek kisebb nyomást kell leküzdenie, viszont a kisebb sűrítés miatt csökken a motor teljesítménye.

Szilikonnal pedig ne kend be a hengerfejtömítést, felesleges. A szilikonspray kiég, a sziloplaszt szintén, de amíg ki nem ég, a benne található ecetsav hatékonyan rongálja a persely és a hengerfej anyagát, ha tudja. A sziloplasztot autó- és motorszerelésnél el kell felejteni, a savassága miatt szinte sehol nem lehet használni.

2015. febr. 21. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Így van, a gyári tömítés alig 1 mm szokott lenni, a klingerit meg jóval vastagabb.

Vegyél bele rendes tömítést, nem drága. Egyébként hozzátenném, hogy dugó/gyűrű csere önmagában egy 2t motornál kevés, hengerfúrással együtt érdemes.

2015. febr. 22. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Ha gyárilag nincs hengerfej tömítés akkor nem is szabad bele tenni. Mert egyrészt kisebb lesz a kompresszió, másrészt a hőelvezetésbe is beleszól (akadályozza) így valami melegebb lesz a motorban mint kéne. Ha kétütemű, akkor még az égéstér préssávja is messzebb lesz a dugattyútól mint a gyárilag megtervezett távolság, ez teljesítményvesztéssel és a kopogásos égésre való hajlam növekedésével jár.
2015. febr. 22. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
sokan mondták hogy dugó csere kellene de én nem tudom hogy hol van a dugó és mire szolgál az
2015. febr. 24. 11:02
 5/6 A kérdező kommentje:
dugattyú lenne az a dugó ?
2015. febr. 24. 15:16
 6/6 anonim ***** válasza:
Igen, a dugattyút mondják röviden dugónak.
2015. febr. 24. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!