Az 50 ccm es motorom hengerfejénél raktam pakolást klingeritből?
A motorom hengerfejénél raktam pakolást klingeritből (nem kentem be siliconnal) és most könnyebben indul be de most sincs akkora ereje mint amekkora volt. Mi lehet a baj vele,uj dugattyu gyürük és 40.50 es re ki van furatval a hengerfej.Valaki valami ötletet hogy mi lehet a baj vele
?
Mennyi volt a gyári tömítés vastagsága? Mennyi a klingerit vastagsága zömülés után? Gyanús, hogy a klingerit vastagsága nagyobb, mint a gyári volt (kétüteműnél például simán meglehet, bár a típust ugyan miért is írnád meg). Ha vastagabb a tömítés, nő a sűrítőtér, csökken a kompresszióviszony és a sűrítési végnyomás, ettől a motor könnyebben indul, mert az önindítónak vagy berúgószerkezetnek kisebb nyomást kell leküzdenie, viszont a kisebb sűrítés miatt csökken a motor teljesítménye.
Szilikonnal pedig ne kend be a hengerfejtömítést, felesleges. A szilikonspray kiég, a sziloplaszt szintén, de amíg ki nem ég, a benne található ecetsav hatékonyan rongálja a persely és a hengerfej anyagát, ha tudja. A sziloplasztot autó- és motorszerelésnél el kell felejteni, a savassága miatt szinte sehol nem lehet használni.
Így van, a gyári tömítés alig 1 mm szokott lenni, a klingerit meg jóval vastagabb.
Vegyél bele rendes tömítést, nem drága. Egyébként hozzátenném, hogy dugó/gyűrű csere önmagában egy 2t motornál kevés, hengerfúrással együtt érdemes.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!