Mennyire billeg a 353-as Wartburg?
Kb mint egy retro nagy babakocsi, megfejelve a motorfék hiányával, és még azt is ki lehet iktatni(szabadonfutó)
Egy élményautó, pláne, ha olyan fék van rajta, amit legutóbb vezettem.
Megkértek, hogy vezessem el egy vevőnek, előtte egy kombi dízel 2000-es h astrában ültem...
Kb azt hittem a susnyásban fogok kikötni a wartburggal. halálfélelem level 100
-A Wartburg tekercs rugós. A trabi volt laprugós.
-Egy mai autóból átülve furcsa lesz. És nem csak a billegése, nem kell "jávorszarvas tesztet" csinálni vele. Megbukik.
-A fék amit #1 említett, nos az olyan (nincs szervó) elösször le kell próbálni sokkal nagyobb pedálerő kell a működtetéséhez.
Néha van lehetőségem ilyent vezetni és nagy élmény szerettem. 😁 Régen kb 20 éve volt saját... 😟
A Wb 353 spirál(tekercs) rugós!!!
Bár a Wareszok egész jól mennek,de nem sportautónak találták ki.Sokan híresztelik,hogy azonnal felborul,hát azért ez nem annyira van így,nekem 7 wb.-om volt,viszon kényelmes a rugózása.
A mai autózáshoz szokva furcsa a benne a kétütemű motor hangja,a szabadonfutó használata,illeve a szervó nélküli fék.Ja,meg a kormányváltó,de van köztük padlóváltós is.
A Wartburg 311 (nagykerekű) volt laprugós.
Veszel bele négy keményebb gátlót és nincs probléma.
Könnyen ki lehet cserélni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!