Melyik autónak nehezebb a fenntartása, Jaguar S-type 2003, vagy BMW 320-325 2003 (M) szervizköltség is?
Jaguar már csak azért is, mert bármilyen alkatrészt nehezen találsz hozzá, és nem ért hozzá minden szerelő, mint a BMW-hez. És akkor még nem emlitettem a tipikus Jaguar betegségeket (rengeteg van).
Én bevállalnék egy Jaguart azért, mert számomra exklúziv autónak hat, nagyon szé autó szerintem és kitűnik a sok hétköznapi autó közül. De csak második auónak jó, meg legyen sok pénzed ha költeni kell rá.
Ezek sajnos nem sztereotípiák.
Az S-type az Aston Martin Vanquish hátsó futóművét kapta. Mocskosul jó, cserébe extra bonyolult ( mondjuk egy sima nem hajtott multilinkhez képest ) és ez sem a magyar szántóföldre lett kitalálva. Egy komplett hátsó futóműfelújítás, minőségi alkatrészekkel,gátlókkal majdnem 7 jegyű összegbe kerül! És még mi riogatunk a VW csoport alumínium kettős keresztlengőkaros első felfüggesztés horrorisztikus 120-130 000-res árával. ( és ez még nem az S-type R állítható magasságú aktív futóműve )
Az összes 4.o V8 beteg volt, a váltók betegek voltak és még sorolhatnánk. Én rajongok a Jaguarokért, egyszer volt szerencsém átülni a vaj bőrös S80-amból egy szintén vaj bőrös S-typeba, hát azt hittem beh*gyozok a gyönyörtől. Teljesen már kategória a kettő és ez sajnos az egyedi megoldások miatt drága móka a Jaguar fenntartása. Persze amíg nincs gond, addig nincs gond, de amikor már nem csak olajat és szűrőt kell cserélni, akkor bele lehet szaladni elég komoly csöcsbe is, még akkor is ha az akkori tulajdonos miatt elég sok alkatrészt a Fordtól vettek át.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!