Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az Audinál tényleg a szívómoto...

Az Audinál tényleg a szívómotorok (2003) motorhibásak?

Figyelt kérdés

2015. febr. 12. 16:46
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
20%

Az Audinál gyakorlatilag minden motornak van valami nyűgje, legyen az szívó, turbó, benzin vagy diesel. Vorsprung durch Service.

A 3,7%-os hiba-arány azért elég sokat elmond, holott a legtöbb prémium gyártó 1% alatt van: [link]

2015. febr. 12. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Hát ez elég sokat elmond, ennyit az audiról...bezzeg a Toyota:)az már jó helyen szerepel!
2015. febr. 12. 17:16
 3/11 anonim ***** válasza:
32%

Na okoskák.

Először is, 2003-ban már réges-régen nem létezett Audiban szivómotor. A másik dolog, hogy az Audiban egyetlen szériahibás motor volt, a 2.5 V6 TDI, de az sem olyan vészes, ahogy mondják, bár tény, hogy gyakrabban hibásodik meg.

Máskor kellene tájékozódni is egy kicsit.

2015. febr. 12. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 Dörmögő ***** válasza:

18:43

Szerintem ők benzinest kérdeztek, te meg dieselben gondolkodtál.

2015. febr. 12. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

# 1


Maradjunk annyiban, hogy erős kétségekkel kell fogadni ezt a statisztikát... Főleg azért, mert semmit nem ír arról, hogy mennyi futásteljesítmény után csinálták az összehasonlítást.


Míg egy átlag audiba az első 5 évébe beleraknak 200-250e km-t addig a hűűű de megbízható hondába 100e-t. Míly meglepő, hogy ott kevesebb a felmerülő hiba...


Aztán arról sem ír, hogy mit ért hiba alatt.


De még sorolhatnám a végtelenségig.

2015. febr. 12. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
49%
Abba a 3.7%-ba pont befér a néhány meghibásodott 2.5 V6 TDI és PD elemcserés régebbi 2.0 PD TDI. De ezek régiek és azóta őket javították már. Ezeket leszámítva megbízhatóbbak, mint pl. a Bmw, meg ugye az Audik nem rozsdásodnak. Csak Audit vennék.
2015. febr. 12. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

"Míg egy átlag audiba az első 5 évébe beleraknak 200-250e km-t addig a hűűű de megbízható hondába 100e-t. Míly meglepő, hogy ott kevesebb a felmerülő hiba..."


Tegyük fel így van - de akkor mivel magyarázod, hogy a Merci, Lexus vagy a Jaguar mégis elől tudott végezni? Személy szerint inkább hiszek a brit WarrantyDirect statisztikájának, mint az ADAC szanaszéjjel hamisított tesztjeinek.



"Aztán arról sem ír, hogy mit ért hiba alatt."


Minden motorhibát, ami garanciális ügyintézésre szorul.

2015. febr. 12. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

"szériahibás motor volt, a 2.5 V6 TDI, de az sem olyan vészes"

A rendszeres henger/hengerfej repedés nem vészes?

Az egyik legszarabb motor. További 5 féle VW ami szintén nem vészes. De akkor sem a fiat sem az alfa nem vészes és abból csak egy-egy van.

[link]

2015. febr. 12. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

8-as

Mi az hogy rendszeres?

Egy 2.5 TDI egész életében esetleg egyszer lesz hengerfejes, ha normálisan használják. És egy 2.5 TDI élete 300-400 ezer kilóméterekről szól, bármilyen hihetetlen.

2015. febr. 12. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
50%
nagyra tartott legendás 1.9 tdi-n is szeret elszállni a turbo meg az adagoló és egyik sem két fillér. Bezzeg ha a Peugeotba meghal egy szenzor akkor az egy utolsó szar francia hulladék.
2015. febr. 12. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!