Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A4 1,8T-ban mennyit kóstál 1...

A4 1,8T-ban mennyit kóstál 1 turbócsere? Egyáltalán hogy adja meg magát mint a Bmw-knél szépen elfüstöl vagy szerényebben? Tapasztalatok?

Figyelt kérdés

2015. febr. 11. 19:20
 1/4 anonim ***** válasza:
500 ezer környéke mindenstől
2015. febr. 11. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
az milyen hogy egy turbo elfüstöl?!
2015. febr. 11. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Mielőtt még felteszel egy újabb hasonló kérdést ötödszörre is: nem találkoztam még abból a bizonyos 1.8T motorból olyannal, amiben megdöglött volna a turbó, pedig van több is környezetemben (Audiban, VW-ben, Skodában), némelyik nagyon sokat futott és mégis bírják. A titka a jófajta, megfelelő, márkás olaj.

Vegyed meg nyudogtan.

2015. febr. 11. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Az összes turbó ugyanúgy adja meg magát.


Van valami anyaghiba, ami miatt működés közben szétszáll - ez nagyon ritka.


A nem megfelelő olaj használata miatt szép lassan lerakódások keletkeznek, megkopik a tengely, a középrész, a lógás miatt a lapátok beledarálnak a házba - ez már jóval gyakoribb.


Ha nem figyelsz a motorra, pl rendszeresen nem hűtöd vissza a feltöltőt, akkor ráég a tengelyre az olaj, illetve beleég a kokszos dzsuva az olajozócsőbe, csökken a keresztmetszet, nem lesz megfelelő kenése a feltöltőnek és idővel kuka. Ez sem kimondottan ritka - főleg ahol az olajcsöveket közvetlenül a kipufogócsonk mellett vezették el pl a Volvo egyes motorjainál.


Éééss talán a leggyakoribb: ha kellően túl van méretezve a kenése és a hűtése illetve nem gyilkolják az autót, akkor sok sok üzemóra után a labirintgyűrűk feladják a harcot, mert ezek sem örök életűek, elkezdenek olajat átengedni. Ezt egy sima tömítéscserés felújítással orvosolni lehet. Az 1.8T esetében talán ez utóbbi a leggyakoribb, mivel azokat szokták talán legkevésbé gyilkolni a turbós benzinesek közül.


Ha nincs totál szétgyilkolva a feltöltő, akkor 100 alatt megáll a rendberakás. De egy komplett új turbó sem kerül annyiba, mint egy VGT-s Mitsubishi feltöltő. Lusta vagyok rákeresni az árára, de szerintem egy új feltöltővel is megáll a móka 250 000 alatt.

2015. febr. 12. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!