1994-es Suzuki Sedan 1.3 lendítőkerék kikönnyítéssel kapcsolatban tapasztalatok?
Szia!
Van benne tapasztalatom, de előre szólok, hogy nem Suzuki, hanem Skoda téren. (120, favorit, felicia)...azért leírom, hátha segít.
Esztergályosra nyugodtan rábízhatod, nekem is mindent ők csinálták.
A Skodánál 2kg az a határ, aminél többet utcára nem szabad leszúratni a lendkerékből.
Minél többet vetetsz le, annál pörgősebb lesz a motor, viszont hátrányaként veszít a nyomatékából, ezért van a súlykorlátozás.
Rengeteg motort építettünk régen, tapasztalatból beszélek.
Érezhető teljesítmény növekedés csupán csak ezzel nem érhető el.
Több dologhoz kell hozzányúlni ahhoz, hogy érezd a kocsiban ülve, hogy jobb lett a gép.
Hengerfejből lesíkoltatni, szívó/kipufogó járatokat felbővíteni, felpolírozni...szúrhatsz bele egy másik vezérműtengelyt...ilyenek.
És ezek mind olyan dolgok, hogy igazán nem kerülnek sok pénzbe, mégis elérhetsz vele érezhető változást.
Próbálj keresni vmi suzuki fórumot, ott biztos többet, és okosabbakat tudnak mondani a témával kapcsolatosan.
Nem tudom, Suzukinál mi az a határ, amit érdemes levetetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!