Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy 1.3-as Suzuki Swift...

Egy 1.3-as Suzuki Swift sedant éves szinten mennyibe kerül fenttartani?

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok most akarom majd a jogsit lerakni és meg tetszet ez az autó olvastam a neten hogy olcsó megbízható jármű de mennyire éri meg legjobban a tulajdonosoktól várok választ saját tapasztalatokat is irhattok illetve a tipus betegségeit is megoszthatjátok velem

2015. jan. 26. 17:49
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
93%
Ezt konkrétan nem lehet megmondani, függ attól, hogy milyen példányt fogsz ki, mennyit mész vele, hogy alakulnak a dolgok... De azt mindenesetre kijelenthetjük, hogy a swift az még az olcsóbban fenntartható autók közé tartozik!
2015. jan. 26. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Köszi a választ akkor kezdő autónak kiváló
2015. jan. 26. 18:22
 3/12 anonim ***** válasza:

Nekem 1.6 os sedanom van már 8 éve.


És ímádom.

faca a gyorsúlása és megbízható.


eddig egy ékszíj feszítő görgöt kellett cserélni,meg a külső féltengelycsuklókat.

nagyából ennyi hibája volt.

Városban nyáron 7.5 télen 8.5 a fogyasztás.

Országuton 6 körűl fogyaszt.

hivatalosan 10.2s/100km/h a gyorsúlása, de gps el mérve 9.3s volt.

Az 1.3 as is nagyon megbízható és nyilván a fogyasztása is jobb.

megkimélt példánnyal nem lehet melléfogni

2015. jan. 26. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Köszi a választ Mostmár bátran merek majd venni egyet csak előbb legyen jogsim :D
2015. jan. 26. 18:35
 5/12 anonim ***** válasza:

Nekünk 7 éve (2 éve vezetem) 1.3-as Sedan Swiftünk van, de mi rosszat fogtunk ki, elég sokat kellett már rá költeni.


Röviden ami szeret benne meghibásodni:

Kuplung szerkezet illetve a kuplung villa és a bowden

Generátor

Szénkefék


Kuplung a mienkben 2x lett cserélve, ugyanez a helyzet a bowdennel illetve a kinyomó villával is

Generátor 3x volt benne cserélve


Ami még nagy hátránya a kocsinak, hogy eszi a rozsda. Most az a bajom vele, hogy esős időben a felni rozsdásodik és gyakran leeresztenek a gumik. De már volt olyan, hogy defektnél nem tudtam felemelni, mert szét volt rohadva az emelő pont. Ami még nagyon szeret szétrohadni az a kipufogó az is már többször probléma volt.


De azért ennek a kocsinak való igaz, hogy sajnos azért van sok baja, mert lett hajtva eléggé és párszor volt is össze törve. Tavaly januárban pl. annyira össze lett törve, hogy jobb oldalon elől minden szét ment (gumi, felni, lámpák, lökhárító, féltengely- és a csukló), még az alváz is meghajlott. Akkor platós kocsival vitte el a szerelő, kérdéses volt, hogy gazdaságos e megcsinálni. Végül meg lett csinálva, de idén mindenféleképpen cserélni akarjuk.


Amit már előttem is írtak, hogy ami gyakran tönkre megy az a féltengely csukló, de egy pár 18 ezer ft-ba kerül, nem egy nagy tétel ez az autós világban.


Szerintem nyugodtan bele vághatsz egy 1.3-as Swiftbe csak értelemszerűen ne törd össze és javaslom, hogy félévente vidd el szervízbe a kopó alkatrészek és egyebek ellenőrzésére. Ha jót fogsz ki, kb. 10 év körülit akkor jobb lesz az azért, mint a Volán buszra várni.

2015. jan. 26. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
Oké köszi
2015. jan. 27. 06:11
 7/12 anonim ***** válasza:

még annyit, hogy a negyedik új swiftet hajtom...húsz éve vettem az elsőt, és azóta egy jobboldali ablakmotor, egy akkumulátor lett cserélve a négyben.. gumishoz be kell néha menni, mert a defekt az márkafüggetlen...


ez a mostani szwiftem kilenc éves, ebben kellett akksit cserélni, a többiben nem..

tehát az évi négy liter olaj, és a havi kétszeri teletank...


nem beteges fajta.

2015. jan. 27. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

az éves köteleződ kb 50E lenne, de az alábbi linken pontosan ki tudod majd számolni magad is.


[link]


teljesítmény adó, 7-10E között


[link]


átírás, 50-55E

[link]


a további költségek (alkatrész, benzin) pedig attól függ, hogy milyen állapotú kocsit veszel, illetve mennyit használod. 300E-től fölfele érdemes nézelődni a Suzukik között, aminek még nincs szétrohadva az alja. vásárlás utáni kötelező szerviz (olajok, szűrők, motorvezérlés) ha nem márkaszervizben csinálod, akkor 50E-ből kijön.


tapasztalatok típusbetegségek:


- a belső kilincsek előszeretettel szeretik magukat megadni. 1500ft körül van darabja

- a sedan csomagtere nagyobb, ami egy nagy bevásárlásnál jól jön, viszont keskenyebb a hely, amin be tudsz pakolni. szemben a ferdehátúnak fele akkor a csomagtere, de lehajtott hátsóülésekkel akár egy gáztűzhelyet is gond nélkül szállíthatsz vele.

- a vékonyabbik tipusú kormányra érdemes kormányvédőt venni.

- kipufogó, küszöb, és alvázrozsdával egyet értek, de a féltengelyt nálam egyik swift sem fogyasztotta. kb így hirtelen ennyi jutott az eszembe.

2015. jan. 27. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
ne suzukit vegyél hanem golf 2 sokkal jobb, megbizhatóbb, erösebb.meg minden örök élet egy ha jót választasz nem ilyen 120 000FT osat
2015. jan. 27. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

a 2-es golfot 91-ig gyártották.

Vagyis a legfiatalabb is 24 éves.

Csak azoknak van normális álapotú 2-es golfjuk akik garázsban tartják.

És nagyon vigyáztak rá

És ők tuti nem adják el:-)

Ugyhogy normális golf2 es lehetetlen ma már venni

Csak romot

2015. jan. 27. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!