Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy 1.3-as Suzuki Swift...

Egy 1.3-as Suzuki Swift sedant éves szinten mennyibe kerül fenttartani?

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok most akarom majd a jogsit lerakni és meg tetszet ez az autó olvastam a neten hogy olcsó megbízható jármű de mennyire éri meg legjobban a tulajdonosoktól várok választ saját tapasztalatokat is irhattok illetve a tipus betegségeit is megoszthatjátok velem

2015. jan. 26. 17:49
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
93%
Ezt konkrétan nem lehet megmondani, függ attól, hogy milyen példányt fogsz ki, mennyit mész vele, hogy alakulnak a dolgok... De azt mindenesetre kijelenthetjük, hogy a swift az még az olcsóbban fenntartható autók közé tartozik!
2015. jan. 26. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Köszi a választ akkor kezdő autónak kiváló
2015. jan. 26. 18:22
 3/12 anonim ***** válasza:

Nekem 1.6 os sedanom van már 8 éve.


És ímádom.

faca a gyorsúlása és megbízható.


eddig egy ékszíj feszítő görgöt kellett cserélni,meg a külső féltengelycsuklókat.

nagyából ennyi hibája volt.

Városban nyáron 7.5 télen 8.5 a fogyasztás.

Országuton 6 körűl fogyaszt.

hivatalosan 10.2s/100km/h a gyorsúlása, de gps el mérve 9.3s volt.

Az 1.3 as is nagyon megbízható és nyilván a fogyasztása is jobb.

megkimélt példánnyal nem lehet melléfogni

2015. jan. 26. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Köszi a választ Mostmár bátran merek majd venni egyet csak előbb legyen jogsim :D
2015. jan. 26. 18:35
 5/12 anonim ***** válasza:

Nekünk 7 éve (2 éve vezetem) 1.3-as Sedan Swiftünk van, de mi rosszat fogtunk ki, elég sokat kellett már rá költeni.


Röviden ami szeret benne meghibásodni:

Kuplung szerkezet illetve a kuplung villa és a bowden

Generátor

Szénkefék


Kuplung a mienkben 2x lett cserélve, ugyanez a helyzet a bowdennel illetve a kinyomó villával is

Generátor 3x volt benne cserélve