Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy 1.3-as Suzuki Swift...

Egy 1.3-as Suzuki Swift sedant éves szinten mennyibe kerül fenttartani?

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok most akarom majd a jogsit lerakni és meg tetszet ez az autó olvastam a neten hogy olcsó megbízható jármű de mennyire éri meg legjobban a tulajdonosoktól várok választ saját tapasztalatokat is irhattok illetve a tipus betegségeit is megoszthatjátok velem

2015. jan. 26. 17:49
1 2
 11/12 A kérdező kommentje:
Golffal nem foglalkozok mert az már öreg autó
2015. jan. 28. 06:48
 12/12 anonim ***** válasza:

Szia!


Nekem 1.3-as 99-es suzuki swiftem van. 17 éves koromban tettem le a jogsit. Most 25 éves vagyok.


A biztosítás magyar postánál 9100 Ft, a többi adó pár ezer forint.


Telejesen alap kocsi, töbet nem szabad elvárni tőle. Én is szeretnék komolyabb kocsit, de annak a fenntartása jóval drágáb (ha elromlik, stb).


Átírás kb 40-50 e ft. Az alkatrész árak függenek attól miylet veszel és milyen minőségben, hol veszed, kinél szerelteted be. De bizonyára olcsóbba, mint egy mercié.


Megbízható? Igen megbízható, de ehhez karban kell tartani, csakúgymint a többi kocsit.


4.9-litert fogyasztott nálam a kocsi. Ha nyomod, akkor elkezd enni ez is rendesen. Autópályázni 90-120 km/h-val érdemes. Többel nem. Főutakon nem érdemes száguldozni. Városi használatra tökéletes.


A műszaki 2 évente 25-30 e ft közt mozog, persze folyamatosan kell költeni az autóra.


Most az én kocsim sem tökéletes. Folyik az olaj belőle, biztos a tömítés az oka. De ennek utána kell nézni. 6 évet állt, így biztosan idővel ki kell cserélni pár dolgot rajta.


Ha ilyen autót szeretnél mindenképp szánj rá 250-300 Ft-t a kocsira+ 100 e ft-t az alaktrészek cseréjére.


Ha drágább autót veszel, számolni kell esetleg az árakkal is.


Jó autó a suzuki, csak tudni kell helyén kezelni a dolg

2015. jan. 28. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu