Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » H7-es fényszóró izzó: mindenki...

H7-es fényszóró izzó: mindenkinek ilyen hamar kiégnek (cirka 1 év)? A H4-es szabvány pöttyet jobb (volt), nem? :- (

Figyelt kérdés

2015. jan. 27. 09:44
 1/9 anonim ***** válasza:

De! :-)


Nekem húsz év alatt egy izzó sem égett ki...(H4)

2015. jan. 27. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Nekem sem az előző autómban, vagy talán 1 alkalommal

az egyik. Az egy 1-es Renault Clio volt. A mostani meg

egy Scénic. Hát, akkor így jártunk ezek szerint.

Fejlődünk ...

2015. jan. 27. 09:50
 3/9 Koplárovics Béci ***** válasza:
Az emelt fényűek hátránya, hogy gyorsan kiég. Én normált használok, ez jobban bírja. Persze kevesebb a fény, de még bőven jól látok vele.
2015. jan. 27. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Most, hogy mondod: a legutóbb kiégett valóban

egy emelt fényerejű Hella volt. :-)

2015. jan. 27. 10:09
 5/9 anonim ***** válasza:
Én azért ránézetnék valami komolyabb autóvillamossági szakemberrel arra az autóra. Astra G-ben pl 3-4 évnél sűrűbben nem cseréltünk eddig soha.
2015. jan. 27. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Nekem GE Megalight Ultra van az autómban, emelt fényű. Három éve raktam be, azóta nem kellett még cserélnek, pedig megyek évi 25ekm-t főleg reggel és este.

Igaz, nekem csak a távolsági segédfényben van H7-es, a másik DS2 bixenon, így talán annyit nincs használva. (Mielőtt valaki kommentálná, a fénykürt miatt került egy plusz halogén lámpa a xenon mellé. Távolsági fénynél a xenon is átvált távolsági üzemmódra és mellette felkapcsolja a halogén H7-est is. Ugyanis csak xenonnal nem lehetne megfelelően fénykürtölni, mert idő kell neki, amíg begyújt.)


A céges autónkban H4-es van. Átlag 4-5 havonta kell cserélgetni benne az izzót.

2015. jan. 27. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

H7 izzómat néhány havonta cserélnem kellett. A céges autókon is, habár sokat is mennek.


Meguntam, xenont szereltettem be.


A H4 valóban strapabíróbb, de annyival rosszabb is.


Mivel a H4 csak 1 szálas, így minimum még egy másik izzó van mellette. A tompított itt mindig világít, független a távolságinál.


Míg a H4-nél 1 izzóból hozzák ki a tompítottat és a fényszórót is, így az veszít az erejéből főleg a távolságinál.

2015. jan. 27. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Bocsi az elírásért. Értsd jól. H4 2 szálas H7 1 izzószálas ezért kell mellé másik
2015. jan. 27. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat.


Tehát komoly villamossági szakemberrel kellene

megnézetnem az autót, mert kiégett egy izzó?? :-D

Na neee! :-) És az nem lehet esetleg, hogy csak egy

kis párát kapot? ;-) A válasz: de. :-)


A komoly szakember én voltam, kicseréltem.

Lecsúszott kicsit a gumiharang a foglalatról ...

Ennyi.


A kiégett helyzetjelző-féklámpa és rendszemtábla

világítás egy izzójával egyetemben cseréltem.

Szeretem ezeket az újabb autókat. Jól meg tudják

legóztatni az embert. Viszont én meg elvből nem vagyok

hajlandó szervizben / szerelővel izzót cseréltetni,

úgyhogy maradt a Technic Legózás. Először majdnem

lebontottam a lökhárítót. Aztán rájöttem, hogy naggyon

egyszerű, csak az akkumulátorvédő műanyagot kellett

levenni ... :-D

2015. febr. 3. 14:59

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!