H7-es fényszóró izzó: mindenkinek ilyen hamar kiégnek (cirka 1 év)? A H4-es szabvány pöttyet jobb (volt), nem? :- (
De! :-)
Nekem húsz év alatt egy izzó sem égett ki...(H4)
Nekem sem az előző autómban, vagy talán 1 alkalommal
az egyik. Az egy 1-es Renault Clio volt. A mostani meg
egy Scénic. Hát, akkor így jártunk ezek szerint.
Fejlődünk ...
Most, hogy mondod: a legutóbb kiégett valóban
egy emelt fényerejű Hella volt. :-)
Nekem GE Megalight Ultra van az autómban, emelt fényű. Három éve raktam be, azóta nem kellett még cserélnek, pedig megyek évi 25ekm-t főleg reggel és este.
Igaz, nekem csak a távolsági segédfényben van H7-es, a másik DS2 bixenon, így talán annyit nincs használva. (Mielőtt valaki kommentálná, a fénykürt miatt került egy plusz halogén lámpa a xenon mellé. Távolsági fénynél a xenon is átvált távolsági üzemmódra és mellette felkapcsolja a halogén H7-est is. Ugyanis csak xenonnal nem lehetne megfelelően fénykürtölni, mert idő kell neki, amíg begyújt.)
A céges autónkban H4-es van. Átlag 4-5 havonta kell cserélgetni benne az izzót.
H7 izzómat néhány havonta cserélnem kellett. A céges autókon is, habár sokat is mennek.
Meguntam, xenont szereltettem be.
A H4 valóban strapabíróbb, de annyival rosszabb is.
Mivel a H4 csak 1 szálas, így minimum még egy másik izzó van mellette. A tompított itt mindig világít, független a távolságinál.
Míg a H4-nél 1 izzóból hozzák ki a tompítottat és a fényszórót is, így az veszít az erejéből főleg a távolságinál.
Köszönöm a válaszokat.
Tehát komoly villamossági szakemberrel kellene
megnézetnem az autót, mert kiégett egy izzó?? :-D
Na neee! :-) És az nem lehet esetleg, hogy csak egy
kis párát kapot? ;-) A válasz: de. :-)
A komoly szakember én voltam, kicseréltem.
Lecsúszott kicsit a gumiharang a foglalatról ...
Ennyi.
A kiégett helyzetjelző-féklámpa és rendszemtábla
világítás egy izzójával egyetemben cseréltem.
Szeretem ezeket az újabb autókat. Jól meg tudják
legóztatni az embert. Viszont én meg elvből nem vagyok
hajlandó szervizben / szerelővel izzót cseréltetni,
úgyhogy maradt a Technic Legózás. Először majdnem
lebontottam a lökhárítót. Aztán rájöttem, hogy naggyon
egyszerű, csak az akkumulátorvédő műanyagot kellett
levenni ... :-D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!