Milyen előnyei és hátrányai vannak az ültetőrugónak?
Nos, a vesekövek beágyazódása tutira nem lesz opció.
Jó!!! minőségű úton nagyobb kanyarsebesség, alacsonyabb tömegközéppont és a tuning-őrültek elismerő pillantásai. Ez a plusz.
Könnyen szétrázhat elég sok mindent a betonkemény futómű-beállítás, rossz úton könnyen árokban találhatod magad egy nagyobb kanyar után. Ki leszel idegileg, ha gardenpartyra kell menned falun. A padkák pedíg főellenségek lesznek, csakúgy mint az egyre elterjedtebb fekvőrendőrök (de rühellem, hogy gondolják nem is értem...).
Ha a helyedben lennék, kicsit lightosabb ültetésbe mennék bele és ha bejön és elengedhetetlen szükségét érezném, utána raknám le a gépet a földre.
Köszi a választ!
A keményebb rugózás miatt megnő a terhelés, azt még letudnád írni, hogy miket kell ki cserélni hogy ne kelljen álladóan a futóművet állítani?
Előnye amit ki is lehet használni az nagyon kevés van, hátránya viszont akad bőven. 11 cm-es ültetés az már brutál sok. Leér az alja, szétmegy az olajteknő és beállíthatatlanná válik a futómű, ezáltal a gumit gyorsabban eszi.
Hátránya:
Öcsém E30-ában 60mm-es ültetés van. Ez annyit jelent, hogy ha egyedül ül benne, akkor is sok helyen felakad. Az elmúlt egy évben e miatt volt egy motorcsere és 3-4 komplett kartercsere ( legutóbb decemberben :D ).
Volt olyan, hogy hárman ültek benne és parkolóházi behajtáskor felakadt a középdob, komplett kipufogórendszer csere lett belőle.
Szép meg mutatós az ültetés, de az itthoni utakon közlekedésre alkalmatlan. És akkor ez még csak egy 6 ventis ültetés volt, nem 10 centis.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!