A Swift bírja a driftet?
Peace!
Menjen mindenki és csapasson ha trabi-ja, ha ferrari-ja van. Ne azzal foglalkozzatok hogy kinek milyen autója van, hanem kocsikázzatok amikor csak tudtok. Én ezt az elvet vallom, amikor épített profi drift autóm lesz, én akkor sem fogok senkit sem lenézni! Egy kis alázatot tanulhatnátok!
Alázat? Akkor hozzánemértőként alázattal el kéne tudnod fogadni a hozzáértők válaszát. Ha annyira nem hiszel nekünk, és laikusként (mivel a videón te driftnek ítéled meg a dolgot ezért ez laikussá tesz) szembeállsz velünk, itt neten pedig hiába mondanánk el, hogy kik vagyunk (én speciel '94 óta driftversenyző vagyok. Versenypályán ritkán, inkább hegyekben) azt is képes lennél meghazudtolni. Ha annyira nem hiszel nekünk, akkor tessék megnézni Tsuchiya Keiichi (ha érdekel a drift, akkor róla már hallanod kellett) interjúit, amik fellelhetőek a youtube-on (keresd meg magadnak a megfelelő videót és beszédrészt, ne várj el mindent tőlünk, a meghazudtolást pedig felejtsd el!)! Több alkalommal is kihangsúlyozza, hogy a driftben nincs kézifék, ha valaki mégis használja, akkor az nem drift, csak egy "ócska másolással való próbálkozás" (ezt mondta T.K.)! Illetve, ha nem egy vidéki kispályán rendezett játszadozáson, hanem normális versenyen van az ember, akkor akár ki is zárhatják kézifékhasználatért! Mindkét dolgot Tsuchiya Keiichi egy 2002. szeptemberi interjújában mondta a TV-Tokyo egyik beszélgetős műsorában.
Én a driftet hozzá mérem. Amit ő mond az úgy van! A szakmában ő a király (szó szerint), és ha picit korábban született volna, akkor talán a drift feltalálója is ő maga lenne! Ha valami nem tetszik az írásainkból, nézd meg a király videóit. Amiket én mondok, azok általában onnan vannak véve.
Egyébként meg...Nem az autóval magával van a gond! De megpróbálom máshogy leírni. "Minden négyzet téglalap, de nem minden téglalap négyzet!" Átírom más szavakkal: "Minden drift csúsztatás, de nem minden csúsztatás drift!" A csúsztatásnak több fajtája van, ezek egyike a drift. A "kézifékes csúsztatás" (ezt így már talán felfogod) is a csúsztatás egy fajtája, viszont nem tartozik bele a drift kategóriába. Lehetne úgyis mondani, hogy a kézifékes csúsztatás és a drift testvérek. De nem összekeverendők! Első kerekes autóval is lehet driftelni, amennyiben van benne egy rohadt erős motor, és full üres a hátulja. A lényeg, hogy amíg kézifékhasználat van, addig az csak csúsztatás, de nem drift.
Fényezés magamra? Hol bmeg? Hol? Rátapintottál az egyik szóra amit utálok. Nem vagyok sem ideges, sem őrült, a kérdéseket szépen nyugodt hangnemmel olvasd fel magadnak. Nos. Szóval hol fényeztem magam? Egyetlen egy mondat volt ami rólam szólt, az is zárójelben. Ha úgy vesszük akkor maximum két mondat. "Igazad" van. Az, hogy az érvelésem helyességének indoklására felhasználtam egy idekapcsolódó információt magamról, az már "fényezés". -.-" De térjünk vissza az eredeti témához, ne terelj! Tsuchiya Keiichi állításait (a videókat megtalálhatod youtube-on, keresd meg magadnak) hajlandó vagy elfogadni, vagy inkább meghazudtolod őt is? Hm?
Egyébként. Ha úgy vesszük nekem van hozzá papírom, mivel versenyző vagyok, arra pedig ott vannak a szerződések, igazolványok, stb. (Na ez a bek. már pici fényezés volt)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!