Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Swift bírja a driftet?

A Swift bírja a driftet?

Figyelt kérdés
Nem arra a driftre gondolok, amit hátsókerekes autókkal művelnek, hanem pl. ilyenre: https://www.youtube.com/watch?v=08Z-RC4KL5Y . MK4 Swiftem van, az biztos jobban bírja a gyűrődést mint a régi Swift, pedig ahogyan a videón látható, hihetetlenül jól bírja.
2015. jan. 20. 19:36
1 2 3 4 5
 21/41 A kérdező kommentje:
Olvasom itt a rengeteg értelmetlen kommentet, és komolyan elgondolkoztat, ezen az oldalon mindenki harcban áll az értelemmel szemben? Kérdezem hogy akkor mi látható ezen ha nem drift... kézifék cibálás hónaljig, csúsztatás DE!!! Értelmesen nem tudjátok megválaszolni hogy mi az, csak kötekedni tudtok, mondjátok el akkor szakszóval, vagy meg ne okoskodjatok! Talán a hátsókerekes autókat nem csúsztatják? Az is csúszik pedig, csak hátul forog a kerék, de a lényegen nem változtat! Csúszik a hátsó kerék, nekem az drift, nem fogom máshogy írni azért mert pár panelproletárt irritál. Köszönöm!
2015. jan. 24. 11:17
 22/41 A kérdező kommentje:

Peace!

Menjen mindenki és csapasson ha trabi-ja, ha ferrari-ja van. Ne azzal foglalkozzatok hogy kinek milyen autója van, hanem kocsikázzatok amikor csak tudtok. Én ezt az elvet vallom, amikor épített profi drift autóm lesz, én akkor sem fogok senkit sem lenézni! Egy kis alázatot tanulhatnátok!

2015. jan. 24. 11:24
 23/41 anonim ***** válasza:

Alázat? Akkor hozzánemértőként alázattal el kéne tudnod fogadni a hozzáértők válaszát. Ha annyira nem hiszel nekünk, és laikusként (mivel a videón te driftnek ítéled meg a dolgot ezért ez laikussá tesz) szembeállsz velünk, itt neten pedig hiába mondanánk el, hogy kik vagyunk (én speciel '94 óta driftversenyző vagyok. Versenypályán ritkán, inkább hegyekben) azt is képes lennél meghazudtolni. Ha annyira nem hiszel nekünk, akkor tessék megnézni Tsuchiya Keiichi (ha érdekel a drift, akkor róla már hallanod kellett) interjúit, amik fellelhetőek a youtube-on (keresd meg magadnak a megfelelő videót és beszédrészt, ne várj el mindent tőlünk, a meghazudtolást pedig felejtsd el!)! Több alkalommal is kihangsúlyozza, hogy a driftben nincs kézifék, ha valaki mégis használja, akkor az nem drift, csak egy "ócska másolással való próbálkozás" (ezt mondta T.K.)! Illetve, ha nem egy vidéki kispályán rendezett játszadozáson, hanem normális versenyen van az ember, akkor akár ki is zárhatják kézifékhasználatért! Mindkét dolgot Tsuchiya Keiichi egy 2002. szeptemberi interjújában mondta a TV-Tokyo egyik beszélgetős műsorában.

Én a driftet hozzá mérem. Amit ő mond az úgy van! A szakmában ő a király (szó szerint), és ha picit korábban született volna, akkor talán a drift feltalálója is ő maga lenne! Ha valami nem tetszik az írásainkból, nézd meg a király videóit. Amiket én mondok, azok általában onnan vannak véve.


Egyébként meg...Nem az autóval magával van a gond! De megpróbálom máshogy leírni. "Minden négyzet téglalap, de nem minden téglalap négyzet!" Átírom más szavakkal: "Minden drift csúsztatás, de nem minden csúsztatás drift!" A csúsztatásnak több fajtája van, ezek egyike a drift. A "kézifékes csúsztatás" (ezt így már talán felfogod) is a csúsztatás egy fajtája, viszont nem tartozik bele a drift kategóriába. Lehetne úgyis mondani, hogy a kézifékes csúsztatás és a drift testvérek. De nem összekeverendők! Első kerekes autóval is lehet driftelni, amennyiben van benne egy rohadt erős motor, és full üres a hátulja. A lényeg, hogy amíg kézifékhasználat van, addig az csak csúsztatás, de nem drift.

2015. jan. 24. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/41 A kérdező kommentje:
Miféle hozzáértőkről beszélsz utolsó?? Talán papírotok van róla? Ne akarjátok már magatokat ennél mélyebbre süllyeszteni...
2015. jan. 24. 12:24
 25/41 A kérdező kommentje:
Amennyi időt a saját magad fényezésére fordítottál, annyiból esetleg a legelején tudtál volna egy normális választ írni. Ebből is látszik milyen hozzáértők vagytok! Magyarország a 10 millió drift hozzáértő országa!!! Büszkék lehetünk erre is...
2015. jan. 24. 12:28
 26/41 anonim ***** válasza:

Fényezés magamra? Hol bmeg? Hol? Rátapintottál az egyik szóra amit utálok. Nem vagyok sem ideges, sem őrült, a kérdéseket szépen nyugodt hangnemmel olvasd fel magadnak. Nos. Szóval hol fényeztem magam? Egyetlen egy mondat volt ami rólam szólt, az is zárójelben. Ha úgy vesszük akkor maximum két mondat. "Igazad" van. Az, hogy az érvelésem helyességének indoklására felhasználtam egy idekapcsolódó információt magamról, az már "fényezés". -.-" De térjünk vissza az eredeti témához, ne terelj! Tsuchiya Keiichi állításait (a videókat megtalálhatod youtube-on, keresd meg magadnak) hajlandó vagy elfogadni, vagy inkább meghazudtolod őt is? Hm?

Egyébként. Ha úgy vesszük nekem van hozzá papírom, mivel versenyző vagyok, arra pedig ott vannak a szerződések, igazolványok, stb. (Na ez a bek. már pici fényezés volt)

2015. jan. 24. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/41 A kérdező kommentje:
Teljesen fölösleges vitatkozni. Tisztában vagyok vele hogy fwd-vel nem lehet driftelni, amit le is írtam már a kérdés elején "Nem arra a driftre gondolok, amit hátsókerekes autókkal művelnek", pontosan megadtam hogy mit értek a drift szó alatt, azt viszont már végképp nem értem hogy a kérdésre érdemben miért nem válaszolt senki sem, és hogy miért kell kötekedni, min vagytok felháborodva.
2015. jan. 24. 21:34
 28/41 anonim ***** válasza:
Akkor tessék itt a válasz: Igen! A Swift-ek hátsó tengelye elég erős, bár az illesztések gyengék. Bírni fogja, azonban 1-2 óra csúsztatás után mehetsz kézifék bowden-t és gumit cseréltetni, különben életveszélyes lesz. Szóval ha hetente (hétvégente) 2 órát szórakozol ezzel, az havonta (kfbd: 10.000/db; gumi [2/alk.]: 10.000/db) 120.000 Ft. Hajrá! Ha nem csinálod a cseréket, akkor viszont életveszélyes, és lehetsz vérprofi, egy túlcsúszásból nem fogod tudni visszahozni.
2015. jan. 24. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/41 A kérdező kommentje:
Ilyen válaszra voltam kíváncsi köszönöm! Viszont ha hidraulikus kéziféket szereltetek bele akkor nem kell kézifék bowdent cserélgetni. Egy hónapban 40 ezret megspórolok ha 4 alkalommal szórakozok. Használt gumikat pedig gumis ismerőstől olcsón betudok szerezni, és haveri áron dolgozik. Egyébként vizes úton csinálnám csak, az nem veszi annyira igénybe az autót. Szóval így már nem 120 ezer lenne a havi fenntartási költség.
2015. jan. 24. 22:10
 30/41 A kérdező kommentje:
Egyébként nagyon sokan havonta 30 ezret költenek cigire + alkohol + kávé + családeltartás. Nekem viszont csak magamat kell eltartanom, na meg persze az autómat.
2015. jan. 24. 22:12
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!