Benzines autónak pályán tartósan a 4000-4500as fordulat sok?
Te kis buta ott előttem.. A lerakódások alatt a leülepedett olajsarat és a vizet értem.. Tudod az olaj természeténél fogva öszegyűjti a levegőből a párát. Olvass utána!! Ezért kell évente cserélni akkor is ha nem mozdulunk a járművel.
Imádom az olyan kritikusokat akik olyan sötétek mint a döngöltföld és előadják magukat szakértőnek.
90c fokon elkezd kiforrni a víz és gépzsír az olajból ezért lesz olyan barnás trutyi itt ott.
Mégis mennyivel mész 5.-ben 4500-as fordulaton-tartósan?
Ez így érdekelne..
"Te kis buta ott előttem.. A lerakódások alatt a leülepedett olajsarat és a vizet értem.. Tudod az olaj természeténél fogva öszegyűjti a levegőből a párát"-pont ez a trutyi kerül a szűrőbe.ha innen bekerülne az olajkörbe akkor eltömődik a furat,tönkremegy a motor rövidtávon,akár párszáz Km alatt.
" Ezért kell évente cserélni akkor is ha nem mozdulunk a járművel"-állítottam valahol az ellenkezőjét?ha igen akkor pontosan hol és mikor?
"90c fokon elkezd kiforrni a víz és gépzsír az olajból ezért lesz olyan barnás trutyi itt ott."-ezt a hülyeséget minősíteni is nehéz.magadtól találtad ki vagy segítettek benne?igen ritkán megfigyelhető ez a jelenség pl. az olajbeöntő sapkán de ennek nem a 90 fokos üzemi hőmérséklet az oka hanem hogy a hűtővíz bekerül a motorolajba és trutyi képződik.az a lényeg hogy egy mai motorolaj gond nélkül elviseli a 100 fokos üzemi hőmérsékletet,anélkül hogy bonyolult kémiai folyamatok játszódnának le.nem gépzsír kicsapódás természeetesen.(a versenymotorokba szánt olaj ennél jóval magasabb hőmérsékletet is elvisel de ez nem tartozik ide.)
"Imádom az olyan kritikusokat akik olyan sötétek mint a döngöltföld és előadják magukat szakértőnek."-azt nem tudom hogy klimaxolsz vagy a menszeszed jött meg?mert valami bajod biztosan van (bár nem is akarom tudni,inkább ne áruld el.)
Nem kell egyből kést rántani Urak :)
Annyit hozzátennék az olajsapkán télen a kis mennyiségű trutyi normális főleg rövid üzemek esetén.
Mivel én is ilyenkor télen sokat járok rövideket nem bemelegedve így sajnos nekem sem a legtisztább a motor, mikor szelepfedél tömítést cseréltem ezt láttam is sajnos van némi lerakódás főleg a szívó oldalon.
ez a kérdés,meg a válaszok maga a röhej!!!
90fokon elkezd kiforrni az olajból a víz meg társai...hát ez már nemhogy kritikán aluli,hanem minősíthetetlen...
kérdező te meg attól hogy levetted a szelepfedelet,meg tudtad állapítani hogy "van némi lerakódás a szívó oldalon"........inkább nem kommentálnám.....
8 éves korában már biztos nem tudod megvenni, mert áprilisban lesz 11 éves :) Évente talán 1x ha megyek pályán, így nem mondhatnám, hogy szét van hajtva. Ha rendszeresen pályáznék természetesen nem ilyen autót vettem volna.
A lerakódást úgy láttam, hogy mikor a szelepfedél lent volt az olaj járat falát ilyen trutyi borította. A szívó oldali vezérműtengely egyes pontjait szintén.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!