Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Benzines autónak pályán...

Benzines autónak pályán tartósan a 4000-4500as fordulat sok?

Figyelt kérdés
Kis köbcentis benzines jott vegig 4-4500on a viz is 88-89 körül volt de miutan megálltam levettem az olajsapkat mintha kicsit megégett volna az olaj. Minőségi olaj van az autóban 8000km el ezelott volt cserélve.

2015. jan. 19. 07:24
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
48%
azért a 10-es által belinkelt kérdés egyik válaszolóján,majdnem összehugyoztam magam a röhögéstől.......hogy a skoda superb megy 260at,és ott még érezhetően van benne tartalék....ez még esti mesének is rossz......meg az kimaradt ugyan de gondolom mindezt az egykilentádé-val tudja........
2015. jan. 19. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 szántóvető ***** válasza:
elég sok ezért hozd előrébb az olajcserét.én 12e-nél nem tennék bele többet abba az olajba,bármekkora is a kocsihoz a gyári csereperiódus.az olajsár az olajszűrőben gyűlik össze,az elég baj lenne ha bejutna a motor olajvezető furataihoz.mint ahogy az olaj sem égett meg.ha szép tiszta átlátszó a színe akkor nincs vele gond.
2015. jan. 19. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:

Te kis buta ott előttem.. A lerakódások alatt a leülepedett olajsarat és a vizet értem.. Tudod az olaj természeténél fogva öszegyűjti a levegőből a párát. Olvass utána!! Ezért kell évente cserélni akkor is ha nem mozdulunk a járművel.

Imádom az olyan kritikusokat akik olyan sötétek mint a döngöltföld és előadják magukat szakértőnek.

90c fokon elkezd kiforrni a víz és gépzsír az olajból ezért lesz olyan barnás trutyi itt ott.

2015. jan. 19. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:

Mégis mennyivel mész 5.-ben 4500-as fordulaton-tartósan?

Ez így érdekelne..

2015. jan. 19. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 A kérdező kommentje:
Óra szerint 4000nél 130 (valós GPS-el 125) 4500nál óra szerint 145 (valós 140)
2015. jan. 19. 16:00
 16/20 szántóvető ***** válasza:

"Te kis buta ott előttem.. A lerakódások alatt a leülepedett olajsarat és a vizet értem.. Tudod az olaj természeténél fogva öszegyűjti a levegőből a párát"-pont ez a trutyi kerül a szűrőbe.ha innen bekerülne az olajkörbe akkor eltömődik a furat,tönkremegy a motor rövidtávon,akár párszáz Km alatt.

" Ezért kell évente cserélni akkor is ha nem mozdulunk a járművel"-állítottam valahol az ellenkezőjét?ha igen akkor pontosan hol és mikor?

"90c fokon elkezd kiforrni a víz és gépzsír az olajból ezért lesz olyan barnás trutyi itt ott."-ezt a hülyeséget minősíteni is nehéz.magadtól találtad ki vagy segítettek benne?igen ritkán megfigyelhető ez a jelenség pl. az olajbeöntő sapkán de ennek nem a 90 fokos üzemi hőmérséklet az oka hanem hogy a hűtővíz bekerül a motorolajba és trutyi képződik.az a lényeg hogy egy mai motorolaj gond nélkül elviseli a 100 fokos üzemi hőmérsékletet,anélkül hogy bonyolult kémiai folyamatok játszódnának le.nem gépzsír kicsapódás természeetesen.(a versenymotorokba szánt olaj ennél jóval magasabb hőmérsékletet is elvisel de ez nem tartozik ide.)

"Imádom az olyan kritikusokat akik olyan sötétek mint a döngöltföld és előadják magukat szakértőnek."-azt nem tudom hogy klimaxolsz vagy a menszeszed jött meg?mert valami bajod biztosan van (bár nem is akarom tudni,inkább ne áruld el.)

2015. jan. 19. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 A kérdező kommentje:

Nem kell egyből kést rántani Urak :)

Annyit hozzátennék az olajsapkán télen a kis mennyiségű trutyi normális főleg rövid üzemek esetén.

Mivel én is ilyenkor télen sokat járok rövideket nem bemelegedve így sajnos nekem sem a legtisztább a motor, mikor szelepfedél tömítést cseréltem ezt láttam is sajnos van némi lerakódás főleg a szívó oldalon.

2015. jan. 19. 18:04
 18/20 anonim ***** válasza:
31%

ez a kérdés,meg a válaszok maga a röhej!!!

90fokon elkezd kiforrni az olajból a víz meg társai...hát ez már nemhogy kritikán aluli,hanem minősíthetetlen...


kérdező te meg attól hogy levetted a szelepfedelet,meg tudtad állapítani hogy "van némi lerakódás a szívó oldalon"........inkább nem kommentálnám.....

2015. jan. 19. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:
88%
Hát mindenesetre egy 1.2 Astrát eleve nem arra terveztek, hogy kiloötvennel toljad neki órákon át... Az szereti a 90-100-at, elviseli a 120-130-at, de magasabb sebesség már biztosan nem tesz neki jót, főleg tartósan. Én tuti nem venném meg tőled nyolcéves korában, addigra már a lelke is ki lesz taposva szegény járgánynak. Ha igényed van a 140 vagy a feletti sebességre, akkor inkább vegyél egy arra tervezett gépet, ne ezt a szerencsétlent gyilkold agyon.
2015. jan. 19. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 A kérdező kommentje:

8 éves korában már biztos nem tudod megvenni, mert áprilisban lesz 11 éves :) Évente talán 1x ha megyek pályán, így nem mondhatnám, hogy szét van hajtva. Ha rendszeresen pályáznék természetesen nem ilyen autót vettem volna.

A lerakódást úgy láttam, hogy mikor a szelepfedél lent volt az olaj járat falát ilyen trutyi borította. A szívó oldali vezérműtengely egyes pontjait szintén.

2015. jan. 20. 18:48
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!