Mit gondoltok mennyi idő után érdemes venni egy gyorsasági motort?
Figyelt kérdés
4-5 év rutin alatt lehet akkora tapasztalatot szerezni, hogy egy 600 vagy 1000 cm3-es gyorsaságit vezessen valaki?
Itt arra gondolok főként, hogy tudja uralni (megemelkedik az eleje, kanyarokban rendesen bedönteni...)
2015. jan. 14. 10:37
11/19 anonim válasza:
Azért egy Aprilia RS125 fojtások nélkül tud mutatni dolgokat amitől elfosod magad... 250-es 4T-ket toronymagasan elveri!
Én az RS50-RS125-RS250 kategórián 10 év alatt mentem végig, most Ducati 848-om van.
12/19 A kérdező kommentje:
250-es ninja-t néztem, ezzel szerintem elég sokáig el lehet lenni. Autóval valamelyik nap majdnem ütköztem kétszer is. Szerencsére még a latyakos idő előtt történt mindez. Hiába mentegetőzök nem én voltam a hunyó. Egyik esetben a madár berombol a körforgalomba a másik meg szimplán úgy kifordult, hogy be se nézett. Tetszenek a motorok meg minden, de lassan autóval se lehet helyben úgy közlekedni, ne fussál valami eszelősbe. Pályamotorozás ringen is jó buli, de költségesebb sokkal. Az a legnagyobb baj, jön egy eszetlen, autóval mondjuk egy 50-es koccanás nem okoz nagyobb problémát. Persze itt is megbolondulsz, hogy milyen kár keletkezett, de motornál meg egy ilyenbe bemész és nyomod az ágyat. Egyfelől tetszik nagyon ez a motoros életforma, nem is a sebesség a mérvadó, hanem a feeling. Találkozókra eljárni... Sajnos lehet nem lesz semmi belőle. Érettnek érzem magam, tehát a gázt eszetlenül nem húzgálnám, de tartok a koccanástól...
2015. jan. 30. 13:53
13/19 anonim válasza:
Motorral elég sok koccanást, ütközést kilehet védeni, kétkereken gurul, dönthető, könnyebb a súlya, jobban gyorsul, hamarabb lehet lefékezni stb. Ezért kell a rutin és az évek, meg az alacsony kategóriákba eltölteni azokat az éveket, hogy tudj bánni a motorral. Persze mindent nem lehet kivédeni, de ha van rutinod, ismered a motort, sokkal nagyobb az esélyed mindent túlélni. Nekem is voltak elég húzós helyzetek, de eddig megúsztam és soha nem én voltam a hibás. Közúton nem szágudoldozok, arra ott a pálya. Egy motort nem vezetni nehéz és a gázt húzni, hanem megfogni és uralni!
14/19 A kérdező kommentje:
Az a baj, hiába a rutin, ha egyszer a másik fél a bizalmi elvben nem vesz részt. Előnyödre válhat a motor adottsága, ahogy említetted a féket, dönthetőséget, nyomatékot, de a baj hamar megvan.
2015. jan. 30. 16:15
15/19 anonim válasza:
optimistán kell hozzáállni hogy mindent kitudsz védeni :)
16/19 A kérdező kommentje:
Próbálok, úgy hozzáállni. Egyébként az esetek többségében pont nem a motorosok a hibásak. Ha eltekintünk az álmokfutóktól...
2015. jan. 30. 16:49
17/19 anonim válasza:
Üdv! :) A Ninja (250-es) tökéletes lene kezdésnek, szerintem jó kis élménymotor! 61%-os: Igen, az RS is az, de a legtöbb ember irracionálisnak tart egy olyan motot, aminek a fenntartásához el kell adnod a házat, mert ugyebár nem olyan nagyon magasak a fizetések felénk. És a Ninjával összehasonlítva, a + 10LE annyit szintén nem ér, hogy egy hosszabb túrán izgulni kelljen, hogy kibírja a gép, és mikor fog kivillanni az olajszintjelző-lámpa... Jó motor, de nem észszerű választás, és egyáltalán nem a mindenapi használatra való. Továbbá említetted, hogy veri a 4T 250-eseket. Lehet, hogy a nagyon élesre beállított igen, viszont kevesen húzzák fel 43 lóerőre, ha már, akkor 30 körül meg szokták húzni a határt a gazdaságosság érdekében. Ilyen esetben meg már tényleg alig van előnye a Ninjával szemben. Pályán talán, de hétköznapi motorozgatásnál nincs. A fogyasztást meg sem említettem...
18/19 anonim válasza:
30 lóerősen is veri a 250 4T-t, de az igaz hogyha nincs a fenntartásra, akkor felesleges megvenni. De a 2T-t fiatalon akkor sem pótolja semmi, ezen kár vitázni szerintem.
19/19 A kérdező kommentje:
Autóhoz viszonyítva egy 250-es vagy 125-ös motor nem hiszem, hogy sokkal nagyobb költségeket vonna maga után. Elhiszem, költséges hobbi a motorozás. Őszintén szólva, ruhára költenék inkább sok pénzt még. Nyárig van időm még agyalni rajta.
2015. febr. 1. 21:08
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!