Adott az alábbi két kocsi, ti melyiket vennétek, illetve melyik a szimpatikusabb?
Még egy idióta...
Amúgy én a helyedben tuti hogy csak a 40i-t venném, egy 2.8-as motor nagyon kicsi, mi olyannal nyírjuk a füvet a pecu mögött.Az a 40k nem számít, max ha nincs annyid majd felveszel egy kis hitelt, mi baj lehet belőle.Amúgy a legjobb a V12-es, na azzal már le lehet nyomni akár egy Monster matricás sport Swiftet is.Ha meg majd gyertyákat kellesz cserélni, vagy vezérlést kellesz cserélni, akkor se hitelt vegyél fel, azt csak a hülyék szokták, az okosok a Providenthez mennek gyorskölcsönért, hiszen ott kezes és fedezet se kell, a hülyének is megéri, nem hogy egy olyan okos embernek, mint te:D
Előttem már ketten utaltak arra, amit én így nem szeretnék leírni, bár egyetértek velük.
Akkor elmondom mi a gond a két autóval.
"Elvileg reagó+szigorított műszaki vizsga (50e. forint)+vagyonszerzési illeték kell (2013-tól) amit teljesítmény alapján fizetnek, 4400 köbcentire 140e körül van 2.8-ra 100 ezer körül."
A regadó mindkettőre, ha euro II-esek akkor 240 000Ft, ha euro III-asok akkor 160 000Ft. A műszaki nem szigorított, hanem a honosítás miatt annyi. Műszaki+papírok+rendszám 64 000Ft, ha jól emlékszem. Erre jön a 28i esetén 92300Ft, a 40i esetén ez 136 500Ft.
Lusta vagyok rákeresni a két motor euro besorolására, de rosszabb esetben a forgalomba helyezése a 728-inek is majd 350 000Ft, a 740i-nek majd 400 000Ft.
Az hogy "orvos autók voltak" az vicc. Már korábban utaltam rá, hogy a nagyon jó állapotban lévő megkímélt E38-ak ára 2,5-3 millió forint körül mozog. Ez harmad annyiba kerül, nem véletlenül. Ha ennek az árából levonod az eladó hasznát és a behozatali költségeket, akkor ezt az autót nagyon maximum 600 000-ért vették valahol Németországban, ami már erősen közelít a bontós árhoz.
Lehet látszólag szép és jónak tűnő autók, de biztos, hogy hulladék mindkettő. ( a hulladékot nem úgy képzeld el, hogy photoshoppoltak a képek, hanem hogy egy éven belül gazdasági katasztrófa lesz az autó).
Persze az is szép, hogy veszel fel rá kölcsönt és akkor rendbe rakatod, de mi van akkor ha a hiba csak két hónap múlva jön elő? Ha becsúszik egy váltófelújítás 3 hónap múlva 400 000Ft-ért?
Ezeknél az autóknál nem játszik, hogy veszek fel rá hitelt, ez nem az a kategória. 4 alap gumi 100 000 ( és akkor még nem márkásat vettél), a 740i-hez már csak olajból is kell minimum 7 liter, egy olajcsere szűrővel 20000 felett van - ha magadnak csinálod teszkós olajjal :D
Ilyen autó fenntartására vagy van pénzed vagy ne vedd meg.
Ha téged észérvekkel és piaci adatokkal nem lehet meggyőzni, akkor sajnálom, tényleg menthetetlenül buta vagy.
Nem kell irigykedni, mert ti nem tudtatok ilyet venni. Nem mindenkinek való csak akit az autó kiválaszt, ennyi.
Ezeknek lelkük van, ha szépen bánsz vele, nem romlik el, volt egy BMW-m adagoló elromlott, lemostam, elvittem, vettem bele illatosítót, utána pöcc röff indult megavult.. Aki nem szereti csak beleül annak igen lehet elromlik, aki rosszat mond csak irigy.
Vegyed megfelé testvérem!Én a helyedben mindkettőt elhoznám, annyira jó állapotban vannak, de tényleg.
12-es voltam
Lefogadom egy tacskó kis 17 éves vagy, kezdben a friss jogsival, és hát kell egy hatalmas dög amit még véletlen sem fogsz tudni kezelni kellő rutinnal, fenntartani meg pláne nem.
Itt senki sem irigy arra, hogy 900 ezer forintért veszel egy olyan kocsit, amit 2,5 millióért adnak, és a fenntartása hónapokra leosztva is minimum 30-40 ezer, és ebbe kétlem hogy a tankolást beleszámoljuk.
Vegyünk egy egyszerű olajcserét. Legyen a kisebbik, abba 6.5 liter olaj kell. Literje, (ha már menő kocsid van, illik legalább Castrollal tölteni) 1300 forint.
CSAK az olaj majd 10 ezer szűrővel, de ilyenkor már illik levegőszűrőt is. Van a gyertyacsere, amit 25ezrenként cserélni illik. Ide 8 darab kell. Darabja az NGK-nak vagy Championnak is minimum 1200-1300.
Egy gyertya csere 10 ezer.
Nem számolsz azzal, hogy idővel gumik is kellenek alá, viszont ez alá nem elég egy taknyos swift alá való 165-ös... :)
Ide minimum 205, de inkább 215 a biztonságos közlekedés fejében.
Fékbetétek, féktárcsák, váltó illetve difi olaj, vezérlés... A vezérlés. V8-as motor, drága vezérműszíj, és minimum 4 darab szíjfeszítő. Ennek a cseréje minimum 60 ezer munkadíjjal együtt, mert te 16-18 évesen egyedül nem fogod lecserélni, ha csak nem vagy nagyon bátor, és vagy sikerül vagy csinálsz egy félmilliós kárt.
És ezek csak az általános szervíz költségek, és még bele sem számoltam, hogy szerelőhöz viszed, mert nem értessz hozzá.
Tankolás? Fogyasztása nagyon óvatos tempóban városon kívül is 11-12 körül van. Bírnád?
Biztosítás. Nagyköbcenti, fiatal vagy, friss jogsid van, megint rengetek. Csak megsúgom, nekem 19 évesen falun lakom, 1800 köbcentis autó, 1 éves jogosítvánnyal 55ezer / év.
Mit csinálsz, ha valami oknál fogva megadja magát a váltó, vagy difi? Vagy hengerfejes lesz?
Ja várj tudom. Hitelt veszel fel, vagy gyorskölcsönt, vagy addig áll az udvaron, míg nem lesz rá pénzed megcsinálni.
Ha már 40 ezer forinton vacilálsz.
Nem kötekedni akarok, de ez tényleg nem a te autód, hagyd meg inkább a szerető, hozzáértő BMW fantikusoknak.
Ja most jön a lehurrogás, de én szóltam. Ha neked menő autó kell, vegyed. Menőzz a haverok előtt, míg el nem jön a vezérlés, illetve olajcsere ideje, vagy míg be nem kell fizetni a kötelezőt :D :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!