Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Karburátorosra milyen nehéz...

Karburátorosra milyen nehéz átalakítani egy KE-Jetronicot?

Figyelt kérdés

2014. dec. 30. 20:29
 1/5 anonim ***** válasza:

nagyon...


muszáj?

2014. dec. 30. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Az központi injektor, nem sokban különbözik egy karburátortól, de azért pár dolgot le kell cserélni. Többek között a tápszivattyú is erős lesz, a szívócsonk se lesz jó.


Szerintem.

2014. dec. 30. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

A KE-Jet az hengerenkénti befecskendezésű, nagyon nagyon eltér a karburátorostól.

A karburátorosnál a szívósortól felfelé minden más, ha szerencséd van, akkor csak ennyi.

Lehet egyszerűbb venni egy karbis motort és beledobni, mint tákolni.

2014. dec. 31. 00:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Akkor tévedtem, lehet a K-Jetronic-kal kevertem? Nekem az volt a Tipo-ban.

:(

2014. dec. 31. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
De amúgy sincs értelme, mert a Jetronic sokkal jobb a karburátornál, már ha jó. Inkább elviszed egy jó szerelőhöz, aki nem olyan sok pénzért rendbe rakja, és a fogyasztáson is behozod az árát, mivel a karburátornál tuti kevesebbet eszik a Jetronicos, meg amúgy is, a karburátort is nagyon nehéz beállitani egy autón.
2014. dec. 31. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!