Vélemény? Audi A3 1.8 L benzin, kisnyomású turbófeltöltő,150 LE 2000-es evjarat.
szeretik a benzint...meg szinte biztos, hogy az előző tulajok sem azért vették, h boltba szaladgáljanak vele....ennek az autónak még új korában is a fiatalos korosztály (akik nem a higgadt vezetési stílusukról híresek) volt a vevői célcsoportja ezzel a motorral meg pláne...
az egyik barátom aki vett ilyet az írta a face-n, hogy "lábon át bevehető adrenalinadag"....ez volt 6 hónapja....egy hónapja megint rámírt , h vigyem el egy másik autót elhozni mert "hála Istennek vki megvette" az Audiját!...boldogabb volt mint mikor megvette....pedig akkor is örült. Nekem több autóm is van ...és van egy 1999- A4 1.9 TDI -m...az kb sztem ugyanez csak ugye utóbbi szedán...
személyes véleményem, hogy a futóműre nagyon kell figyelni, mindenképpen ellenőriztest megvétel elött mert még baráti alapon is százezres tétel lehet egy felújítás! a másik a hátsó fék...a féknyeregbe hajlamosak beleszakadni a csúszkacsavarok...egy felújított féknyereg is 30-50eFt....az 1.8t a kipuffogó rendszert is igénybe veszi a hengerfejleömlőtől a hátsó dobig.....és igen a turbó is képes szabadságra menni pláne, ha a gazdi leszarja h ez bizony egy finom eleme a motornak és szüksége van lassú bemelegedésre indítás után és visszahűtésre mielött leállítod a motort. 60eFt...felújítva.
mindezektől függetlenül vállalható autó az A3, hiszen vannak nála sokkal rosszabbak....sajnos én végignyaltam az étlapot e tekintetben.
Nekem 3 éve van egy ugyanilyen autóm, 45 000 km-t tettem bele eddig, csak az enyém 1998-as. Ne hagyd magad beijeszteni a sok rikácsolótól, nekem is mondták, hogy le fogja zabálni a fejem, de ez hülyeség. Ha normálisan közlekedek, akkor 8 liter körüli átlaggal járok, összességében 7-10 liter között változik, stílustól és körülményektől függően. Jó kis motor az 1.8T, kellemesen rugalmas és nyomatékos, nem kell szétforgatni, hogy menjen, ha meg kihuzatod, akkor lép rendesen, igaz akkor már azért eszik is. Nem tudom, az előttem szólók milyen lefosott példányt láttak, de nekem semmi komoly probléma nem volt a kocsival. Egyszer az ablakemelőket kellett javítani (12 000 ft) meg egyszer egy hőmérséklet jeladót (15 000 ft), és ennyi. Amit költöttem rá az az olajok, fékbetét, féktárcsa, gumik .. stb, de ez minden autónál befigyel. A futóműve sokkal igénytelenebb, mint az A4 alumínium keresztlengőkaros megoldása, kevesebb hibalehetőséggel.
Erős fékek, kemény futómű, kissé sportosnak is mondható. A turbó miatt ésszel kell használni, hidegen kímélni, melegen visszahűteni, és az olajcseréket szigorúan betartani. Ha ezekre figyelsz, és nem egy lefingott példányt veszel meg, nem lesz vele sok baj. Én amúgy bevásárolni meg dolgozni is ezzel járok, minden nap használom. Összességében jó kis járgány, Bose hifivel, kényelmes, sportos, jó kiállású kocsi. Nekem sok örömet szerez.
Igazabol csak tervbe volt, hogy ezt veszem. Gyanus volt az egesz eladasi folyamat.
Az eladonak csak egy kezzel irott papirfecnije volt a kocsirol, ami egy kolcsonszerzodes egy cegtol.
Tehat a neven se volt, hanem vmi ceges.
Mikor mondtuk, hogy begurulunk eredetisegire, Kozolte hogy ha kifizetjuk :D :D
Gyanus volt.
Maradtam egy egyszeru 1.6 benzinnel. Lehet jobban jartam.:))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!