Vízszintes saras földútra milyen elsőkerék hajtású autót?
Hello, érdeklődnék, hogy VíZSZINTES, saras földútra milyen elsőkerék hajtású autót lenne érdemes venni?
Az oké, hogy a niva a legjobb rá ár arány értékben 4x4-ben, de kérdés, h tényleg kell-e ide a 4x4 hajtás.
Vagy elég lenne egy nagyobb hasmagasságú elsőkerék hajtású autó terep/téli gumival (+ esetleg hólánccal, ha tényleg mocsár lesz)
És persze azért nem veszek nivát, vagy bármi más 4x4-et, mert a fentarthatóság költsége (lóerő, fogyasztás, és h a 4x4-nek +6e ft a vizsgája)
Hirtelen a volkswagen polo 1.0 foxot néztem, az árhatár max 500e ft.
Ezt csak te tudhatod. Attól, hogy vízszintes, még lehet, hogy nincs alja és egy Níva is tengelyig ül benne, mert ugye az sem holdjáró, de lehet, hogy egy hétköznapi utcai kocsi is simán elmegy rajta. Níva valóban fogyaszt 8-10 litert, de lóerőre ugyan annyi, mint egy átlagos 1.4-es vagy 1.6-os autó és a biztosítása sem több azért, mert terepjáró. És nem hiszem, hogy 2 évente 6ezer forint többletköltségbe bele lehet halni. Vagy ha nagyon megterhelő, akkor kár kocsit venni.
De ha van a sárnak egy szilárd alja, akkor egy kisebb kosi is boldogulhat vele. Ezt látatlanban nem lehet tudni.
Első válaszolónak : tisza gát, és az odavezető földutak.
Illetve még Szolnok felől vissza a zagyva gátja, és ártere
#2 valaszolónak : 2 autó van a családban fenntartva, nem akartam a 3.-sem, DE volt egy simsonom, azzal jártam horgászni, és balesetem volt (nem az én hibámból)
soha többé nem akarok motorra ülni, meg nagyon nem is tudok (pár csigolya töréssel)
a simsonnal a gátak középső füves közepén el tudtam járni akkor is, ha éppen szakadt az eső.
Erre kellene valami 4 kerekü, legolcsóbb, és legolcsóbban fenntartható alternativa.
A simsonnak 2500 volt az évese, és 2.5 litert evett
#3-asnak : igen, a golf 2, golf I, es polo hasmagassaga hasonlo. Diezelt nem vennek, mert eleg keves km lenne, a tav oda vissza kb 15-30 km per nap, es kb csal a szabadsagaim alatt menne, szal alig lenne par szaz km.
A diezelt meg gondolom a nyomatek miatt emlitetted.
#5-ösnek: samar még jó is lehetne, de akkor már inkább egy golf. A samurai-t megnéztem meg régebben, amikor még 500 alatt is voltak jó példányok, de kicsi nekem, elég nagy darab vok.
pakolni is kevesebb, mint pl egy trabant kombit!
átgondolva, evi +3 ezerért lehetne végülis valami
olcsó kis teljesitményű terepjáró is, benzines, vegülis mind1 a fogyasztása, mivel évi 2-3 ezer kilométer lenne a futása.
de ha lenne olyan elsőkerék hajtású autó, ami elmenne hólánccal a sárban, mégis az lenne a legjobb megoldás
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!