Renault Megane Berline tulajdonosok lenne egy kérdésem hozzátok! Segítségetekre lenne szükségem! Mi lehet az autó baja?
Múlt héten volt az autóm vezérléscserén. Miután elhoztam a szerelőtől pár méter után automatikusan megállt, lekapcsolt és beindult a motorhűtés. Nem is lehetett újraindítani. Aztán miután kikapcsolt a hűtő újra lehetett indítani. Az autó amúgy megy, meg az alapjárata is jó. Csak egyszerűen pár méter után bekapcsol a hűtő és aztán se előre se hátra, amíg az le nem áll. Azt mondta a szerelő ő nem tud vele mit kezdeni, el kell vinni egy villamossági szerelőhöz, mert ez bizony vmi elektronikai hiba lehet. Otthon levettük a hűtő vezetékét és megpróbáltuk úgy. Akkor is ezt csinálta. Egyszerűen nem tudom elképzelni mi lehet a baja. Ma kell felhívnom a szerelőt, hogy ünnepek előtt még el tudja-e vállalni.
Valakinek esetleg hasonló élménye?
Pedig a szerelőd szart el valamit, ha előtte nem volt baja az autónak!
Ne a ventilátor vezetékét húzd le, hanem a hűtő aljában lévő jeladó csatlakozóját.
Amúgy fura a dolog, mert a vezérlés cseréjéhez nem nagyon kell elektronikát bolygatni.
Először hibakódot olvasnék, utána el lehet indulni valamerre. Jó lenne tudni hogy benzines-e vagy dízel. Nem lehet hogy széthúzta valamelyik csatit és elfelejtette összedugni?
Érdekes hibajelenség az biztos, mert egy sima hőfokjeladó (üzemanyag vagy motor, mindegy) nem állna le. Ha szöghelyzet érzékelő baja lenne akkor be sem indulna. Ha gázpedál potméter hiba lenne, akkor emelt alapjáraton működne. Ha a szerelő rosszul rakta össze a vezérlést, akkor se indulna el.
Hibakód olvasás után többet lehetne tudni.
Köszönöm a hozzászólásokat mindenkinek
Az autó benzines. Tegnap megnézte egy villamossági szerelő és nem a másik szerelő rakta össze rosszul. Valami CPU csatlakozó vagy micsoda hibásodott meg bent. Éppen múlt héten cserélt vkinek éppen emiatt. Érdekes módon tegnap elindult és le sem állt. Meg is hajtottam rendesen. Aztán miután hazaértem megint eljátszotta. Azt mondta a szerelő, hogy ha csak ki kell tisztítani, akkor megúszom 10.000 Ft-ból. Ha cserélni kell, akkor bontott alkatrésszel és kódolással együtt 50.000 Ft. Amennyiben újat szeretnék, úgy az 100.000 Ft körüli összeg. Elmondása szerint bármelyik Renault-nál bármikor előfordulhat. Francia autó sok elektronikával.........
jaj és bocsánat ha csak ilyen felszínesen írtam, de nő vagyok és nem igazán konyítok az autó alkatrészek neveihez :) :)
-elnézést-
én biztos betolnám a legközelebbi NKH által regisztrált Renault bontóba
-elnézést,csak kijött-
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!