Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Astra H 1.7 cdti, beindult,...

Astra H 1.7 cdti, beindult, majd 5 másodpercen belül fokozatosan megállt, most pedig nem indul, pörget de ahhoz nem elég hogy el is kapja. Mi lehet a gond?

Figyelt kérdés
Ha ez számit: az utobbi időkben rövid távon használtam és keveset mert beteg voltam, tegnap pedig sehová nem mentem vele, ma pedig ez történt. MI lehet a baja? Esetleg lemerült az akksi?

2014. dec. 21. 13:55
 1/4 anonim ***** válasza:

Ha pörget, akkor az akku jó.

Hibakódot kéne kiolvasni, hogy mi lehet a gond. Akár a manuális módszerrel: nyomd be tövig a fék és a gázpedált egyszerre, majd add rá a gyújtást! Ne indíts, csak gyújtáson legyen. Közben figyeld a km-számlálót és jegyezd fel a hibakódot (vagy több kódot) amiket kiír! Ebből már el lehet indulni.

Nekem főtengely jeladó hibánál produkált ilyet, de lehet más is, pl az üzemanyag rendszerrel...

2014. dec. 21. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Nekem hasonlókat csinált a 2.0 dízel Opelom, ha hosszabb ideig nem volt beindítva (napokig), akkor visszaeresztette az üzemanyagot a tankba az üzemanyagcsövön keresztül. Beindult, kipöfögte azt a kis üzemanyagot, ami az injektor és az üzemanyagpumpa között volt (kb. 5-10 sec), aztán leállt, és csak hosszas indítózás után volt hajlandó beindulni. Beszéltem injektorossal, és mondta, hogy ez ennek a típusnak a hibája, valami gumigyűrűket kellett kicserélni a befecskendezők környékén. Ezt cirka kétévente, mert elkopnak, és nem tömítenek rendesen. Kicseréltettem a gyűrűket, 15K-t kért érte, és valóban másfél évig nem volt vele gond. Aztán megint csere, megint jó volt két évig. Aztán eladtam az autót.
2014. dec. 24. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Nekem ugyan ilyen autóm van. Általában 4-5 napokat áll a kocsi, de volt már rá példa hogy két hétig nem indítottam be.

9 év alatt még soha nem produkált ilyet. Ha állás közben a rail cső ilyen szinten elengedné a gázolajat, akkor mit csinál üzem közben? A rail csőben 24-25MPa = 240-250 bar nyomáson van a gázolaj. Ha itt tömítettlenség lenne azért észre lehetne venni.

Az hogy valahol fellevegősödik és állás közben visszafolyik a tankba, szerintem nem valószínű, de azért megérhet utánajárni.

De egy hibakód kiolvasáskor egyből kiderülne.

Az a 2.0 is CDTI motor volt?

2014. dec. 25. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Nem, az még a német fejlesztésű DTI motor volt.
2014. dec. 25. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!