Tényleg a bmw kocsik mind pénznyelők?





Nem felesleges, de nagyon meg kell nézni mit veszel.
Nyilván a legolcsóbb az szinte biztos hogy viszi a pénzt.





Valami azt súgja nekem, hogy nem egy 4-5 éves BMW tulajdonosa mesélte ezt Neked, hanem innen-onnan ezt a következtetést vontad le. Egy középkategóriás modern dízel autó javítása is többszázezerbe fájhat, nem kell ahhoz BMW-nek lennie. Szomszédom TDCI Mondeoját 350.000-ért javították, ha jól emlékszem porlasztók mondták be az unalmast. Maga az alkatrész lényegtelen, mert 6 éves az autó semmi nem indokolná ezt.
Viszont erre mondom mindig, hogy nem megvenni nehéz az autót, hanem fenntartani.





Fater Citroen Xsara picasso-ja, 1.6 benzines, tönkrement az injektorvezérlő egyik napról másikra. 413ezer forint.
Muszáj mindig a BMW-t lehúzni? :)










Épp ma borult ki haverom, ezt elmesélem.
Megvett egy E39 Sedan 525d-t. Nem áll jól anyagilag, de neki BMW kell. Okés. Járt vele, tankolt bele és ennyit foglalkozott vele. Néha elvitte kozmetikába, de olajszint, víz szint, és hasonló dolgokat nem nézett soha. Most megállt benne valami, a javítás 210ezer forint. Őrjöng, hogy neki BMW nem kell, egy kalap szar az egész ahogy van, a büdös életbe nem vesz többet.
Mire én csak annyit mondtam, hogy aki majmot vesz, az bírja venni neki a banánt is :)
Egy autó (esetünkben a BMW) nem arról szól, hogy beülök, tankolom, azt' kimegy a világból...
Egy autóval foglalkozni kell, költeni rá... Ha foglalkozol vele, hálás lesz!
És ez igaz mindegyikre.















A BMW elég jó autókat gyárt. Csak sokan gyilkolják őket a márkaarculat miatt (sportos, agresszív autók), és ha nem kap megfelelő törődést akkor tönkremegy, mint bármelyik másik autó. Csak épp a BMW-nek magasabbak a szervizárai.
De ez nettó baromság hogy 4-5 éves autót nem szabad venni. Én egy 10 éves 320d-t vettem, 3 év alatt összesen költöttem rá 250 ezret + fékek és olajcsere.
Németből meg tonnaszám hozzák a 10-15 éves autókat, mégsem látsz lerobbant BMW-ket a autópálya mentén.










Alapvetően megbízható autók, néhány rosszul tervezett motortól eltekintve, amiket kerülni kell és nem lesz szinte soha bajod. Nyilván nagy balszerencséd így is lehet, ha rosszat fogsz ki.
Vezérműláncosok. Ha megveszel egy 4-500e km-es autót (főleg külföldről egy sokat futottat), akkor számíts arra, hogy megeshet, hogy a vezérlést ajánlott már cserélni és nem annyiba kerül, mint az ékszíjcsere egy Astrában. Többszörösébe. De ebben legalább ritkában kell cserélni a vezérlést, mint az Astrában a szíjat, úgyhogy a végén költségben ott leszel, csak itt egyben pedkálod le azt a pár mázsát magadról.
Egy autórajongónak, például aki direkt BMW-t akar, annak nem baj, ha ki kell adnia akár 200e forintot hirtelen. Mert szívesen fizeti ki a szeretett autójára.
Akiről az egyik válaszoló írt, a haverja, na az tipikusan egy mű autórajongó mű BMW-s, aki az első költségnél szidja az autót. Pedig nem az autó tehet arról, hogy hová jutott, hanem a gazdái.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!