Idáig csak rossz autóim voltak, azonban most van lehetőségem újat venni! Ezeket mind márkakereskedésbe kell hordani? (Bmw)
Általában sufnis műhelyekbe cipeltem a régi autóim, azonban most szeretnék vásárolni egy összkerekes 3000es dizelt. Mennyire szervízigényesek az új autók, illetve mennyire drága a javítása?
Egy bmw x5 35d-n gondolkoztam (2011 körülin).
Kizárólag márkakereskedésbe szabad hordani? Ott még egy olajcsere is 80 ezer ft.
Csak hogy tisztába legyek vele, mielőtt belevágok!
Illetve melyik a legjobb bmw szervíz Mo-on?
" azonban most van lehetőségem újat venni!
Egy bmw x5 35d-n gondolkoztam (2011 körülin). "
-erősen bukfencet vet a logika,mert a 3 éves autó,az nem új autó már.....
Ez tipikusan az a fajta kérdés, amitől nyílik a bicska a zsebemben!
Ha van pénzed egy 3 éves X5-re, akkor legyen már pénzed olajcserére is! Vagy ne ilyen kaliberű autót vegyél.
Gondolom a gumicserénél is ugyanez a gondod lesz, arra ugyanis nem kapsz olcsó gumit.
Egyébként a kérdésre válaszolva: nem kell márkaszervízbe vinni.
Nem tudom feltunt-e, de 2014-et irunk. A 2011-es auto minden csak nem uj.
Ha zavar a 80e forintos olajcsere, akkor ne vegyel X5-ot, nem neked valo.
Ez egy drgaa auto, draga karbantartani es draga javitani is.
Új autót sem kötelező márkaszervizbe vinni, csak akkor ugrik a garancia.
Te viszont egy 3 éves autót akarsz venni. Ha még van rá garancia, akkor márkaszerviz, ha nincs akkor viheted a sufniban, csak ne csodálkozz ha egy év múlva kuka a motor. Egy X5 35d nem olyan technika amit bárki meg tud csinálni, ehhez komoly műszerek és szakértelem kell. Tele van pakolva olyan alkatrészekkel amiről a sufniban még nem is hallottak.
Mellesleg, eg yilyen auót használtan is min 7 millió, ezek mellett egy 80 ezres olajcserére sem futtja? Ha sajnálod a pénzt az olajcserére, mit fogsz mondani amikor új gumik kellenek rá? Egy garnitúra olyan 200 ezer környékén mozog...
Bár a reakcióidból ítélve erős a gyanúm hogy csak kitaláltad a kérdést, és a büdös életben nem lesz X5-ösöd.
Viszonyítás képpen gondolam, hogy megemlítem az olajcserét, hogy egy átlag autóhiz képest 3-4x es áron van.
Az alkatrészárak hasonlóképp változnak?
Nincs gondom se az olajjal se a gumikkal, termeszetes, hogy ennyibekerul hozza.
Azonban mennyire megbizhato az auto ezert cserebe?
Jol ossze vannak rakva, nincs veluk kulonosebb problema?
Gondolok itt arra, hogy orulnek, ha a millas turbo nem allna meg evente rajta...
Jól látod, az alkatrészek árai hasonlóképpen változnak. Ez egy prémium autó, modern dízelmotorral, ennek megfelelőek a szervizárak is.
Ha normálisan használod (olajcserét szigorúan betartod, hidegen nem gyilkolod, néha meghajtod hogy a részecskeszűrő kitisztuljon, nagyobb menet után hagyod visszahűlni a rendszert), akkor sokáig jó lehet.
Szuper, köszönöm!
Kis kételyeim voltak, de megnyugtattál.
Érdemes lenne szerinted benzinesre beruházni vagy maradjak a dízelnél?
Sajnos változó a munkám miatt a használata.
Gyakran napi 25 km ert utazok város környékén, de alkalmanként elmegyek több 100 km-eket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!