Szerintetek melyik autómárkáké a jövő?
Toyota és BMW közösen akar fejleszteni, ezzel eléggé meglódulhatnak.
De nagy változás nem lesz, a top 3 a Toyota, VW, GM lesz elég sokáig mivel más gyártó nem fog tudni ennyi autót eladni.
a németek mind maradnak az élbolyban az opelt leszámítva, mert amerikai general motors tulajdonban van akik az utóbbi 2 évtizedben bebizonyították, hogy rohadtul lemaradtak a konkurensektől, és a saját piacukon kívül mindenhol buknak, a chryslerrel együtt akik meg a fiattal cuccoltak össze. egyébként a fiat, és vele együtt az olasz autóipar is hatalmas szarban van, a toyota egymaga több autót gyárt egy évben mint az egész fiat egyszerre.( alfa, lancia, fiat, ferrari, maserati + a chryslerrel együtt fejlesztett borzalmak) amúgy az amerikaiak 2008 után a ford kivételével mind lehúzhatták volna a rolót, ha az állam nem dobja meg őket pármilliárd dolláros segélycsomaggal. így is bedőlt miattuk a saab, meg pár kisebb gyár mint pl. hummer, pontiac. a tesla teljesen más kérdés, zseniális a marketingjük, veszik is a model s-t mint a cukrot. és még csak most jon a model x suv, amire ugye az egész emberiség rá van kattanva. szerintem a franciáknak is meg vannak számlálva a napjaik, európán kívül kb. sehol sem vesznek trágya rönót/pözsót, citröent meg pláne. a rönónak mondjuk ott a dacia, némi nissan tulajdon meg újabban a lada, amivel a kispénzű vásárlók körében elég sikeresek. a japánok között a mazda sosem látott eladásokat produkál, drukkolok is nekik mert piszokjó autókat csinálnak, a nissan szintén jól elvan, a honda/suzuki/mitsubishi ugye nem csak autót gyárt annyival is előrébb vannak. a toyota rengeteg autót ad el amerikában, ázsiában, igazából még európában is bár ahogy az újak kinéznek, és amilyen tré minőségben a törökök legyártják az európának tervezett modelleket az szégyen gyalázat... szal szerintem ennek még meglesz a böjtje de nekik akkor sem kell aggódni.
most a kérdésre válaszolva, szerintem már most is a volkswagen konszern van a csúcson, és ez még sokáig így marad. szinte egész közép-európa skoda gyarmat, nyugatabbra meg abszolut volkswagen. a vw minden rétegnek tartogat vmit: olcsóautó skoda-seat, (talán alsó-)középkategória volkswagen, (talán felső-)középkategória audi, sportautóból is nagy a bőség: "csórónak" porsche, gazdagnak lamborghini/bentley, qrvagazdagnak bugatti. ezzel az összeállítással ők nyertek, az biztos. az angolokról szó se essék, az ő autóiparuk már jó ideje alulról szagolja az ibolyát, a mini és rolls royce bmw tulajdon, bentley vw, az aston meg pár random befektetőé, akik épp elégedetlenek mert évek óta veszteséges a cég. habár a jaguart érdemes megemlíteni, bár az is tata tuladjon asszem. vagy vmi kínai. namindegy ők most kezdenek szép lassan felzárkózni, de a németek annyival előrébb tartanak h. az elkövetkező 10 évben nincs miről beszélni. kivéve ha a rábuzul a világ a teslára.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!