Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szerintetek melyik autómárkáké...

Szerintetek melyik autómárkáké a jövő?

Figyelt kérdés
Pl. a Toyota&Lexus eléggé vezeti a hibrid technikát, a Tesla is egy igen hightech márka, a BMW is megmutatta az I3/I8-al, hogy oda tudja tenni magát, dízeljei zseniálisak, illetve az Audiban is nagy potenciált érzek. Szerintetek melyik lesz a vezető márka 10-20 év múlva?

2014. dec. 2. 20:41
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
0%

Toyota és BMW közösen akar fejleszteni, ezzel eléggé meglódulhatnak.

De nagy változás nem lesz, a top 3 a Toyota, VW, GM lesz elég sokáig mivel más gyártó nem fog tudni ennyi autót eladni.

2014. dec. 2. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
25%
A mostani felállás nagyjából megmarad szerintem. A Tesla valószínűleg jobban felfog jönni az élmezőnybe. Persze 10-15 év nagy idő. Ha belegondolsz, hogy 15 éve a koreai autókat mennyire lenézték, ma meg már teljesen vállalható, jó autókat csinálnak és nem is néznek már furcsán az emberre, ha például Hyundait vesz.
2014. dec. 2. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
25%
Toyota szerintem lefelé fog csúszni, nagyon ronda autókat gyártanak.
2014. dec. 2. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
22%
Lada! 30 éve képesek a szovjetek ugyan azt a f.st gyártani. nagy kitartóak. újabb 30 év múlva se lesznek képesek felfogni hogy ami sz.r az sz.r!
2014. dec. 2. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
0%
A Toyota szerintem is le fog csúszni, a VW pedig épp ellenkezőleg.
2014. dec. 2. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
13%
A Toyota szerintem mindig az élvonalban lesz. Tudnak váltani, amikor kell.
2014. dec. 2. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
0%
Amelyik jó elektromos autókat gyárt, illetve amelyiknek nagyon takarékos benzin/dizel motorjai vannak. Itt előnyben van a VW csoport ugye, de már más is tud takarékos motort gyártani. Tehát továbbra is maga az autó minősége fog számitani.
2014. dec. 2. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
29%

a németek mind maradnak az élbolyban az opelt leszámítva, mert amerikai general motors tulajdonban van akik az utóbbi 2 évtizedben bebizonyították, hogy rohadtul lemaradtak a konkurensektől, és a saját piacukon kívül mindenhol buknak, a chryslerrel együtt akik meg a fiattal cuccoltak össze. egyébként a fiat, és vele együtt az olasz autóipar is hatalmas szarban van, a toyota egymaga több autót gyárt egy évben mint az egész fiat egyszerre.( alfa, lancia, fiat, ferrari, maserati + a chryslerrel együtt fejlesztett borzalmak) amúgy az amerikaiak 2008 után a ford kivételével mind lehúzhatták volna a rolót, ha az állam nem dobja meg őket pármilliárd dolláros segélycsomaggal. így is bedőlt miattuk a saab, meg pár kisebb gyár mint pl. hummer, pontiac. a tesla teljesen más kérdés, zseniális a marketingjük, veszik is a model s-t mint a cukrot. és még csak most jon a model x suv, amire ugye az egész emberiség rá van kattanva. szerintem a franciáknak is meg vannak számlálva a napjaik, európán kívül kb. sehol sem vesznek trágya rönót/pözsót, citröent meg pláne. a rönónak mondjuk ott a dacia, némi nissan tulajdon meg újabban a lada, amivel a kispénzű vásárlók körében elég sikeresek. a japánok között a mazda sosem látott eladásokat produkál, drukkolok is nekik mert piszokjó autókat csinálnak, a nissan szintén jól elvan, a honda/suzuki/mitsubishi ugye nem csak autót gyárt annyival is előrébb vannak. a toyota rengeteg autót ad el amerikában, ázsiában, igazából még európában is bár ahogy az újak kinéznek, és amilyen tré minőségben a törökök legyártják az európának tervezett modelleket az szégyen gyalázat... szal szerintem ennek még meglesz a böjtje de nekik akkor sem kell aggódni.

most a kérdésre válaszolva, szerintem már most is a volkswagen konszern van a csúcson, és ez még sokáig így marad. szinte egész közép-európa skoda gyarmat, nyugatabbra meg abszolut volkswagen. a vw minden rétegnek tartogat vmit: olcsóautó skoda-seat, (talán alsó-)középkategória volkswagen, (talán felső-)középkategória audi, sportautóból is nagy a bőség: "csórónak" porsche, gazdagnak lamborghini/bentley, qrvagazdagnak bugatti. ezzel az összeállítással ők nyertek, az biztos. az angolokról szó se essék, az ő autóiparuk már jó ideje alulról szagolja az ibolyát, a mini és rolls royce bmw tulajdon, bentley vw, az aston meg pár random befektetőé, akik épp elégedetlenek mert évek óta veszteséges a cég. habár a jaguart érdemes megemlíteni, bár az is tata tuladjon asszem. vagy vmi kínai. namindegy ők most kezdenek szép lassan felzárkózni, de a németek annyival előrébb tartanak h. az elkövetkező 10 évben nincs miről beszélni. kivéve ha a rábuzul a világ a teslára.

2014. dec. 3. 00:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
22%
ja igen, és mindenki szorítson a volvónak a túlélésért. a saabot lesajnálom magasról de a volvo nagy veszteség lenne.
2014. dec. 3. 00:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
16%
a koreaiak akkorát fejlődtek az elmúlt 10 évben hogy talán nekik van a legnagyobb esélyük megszorongatni a németek tökeit, ez aligha mondható el a kínaiakról akik hálistennek nem sietik el a terjeszkedést, pedig szerintem megtehetnék, ha nagyon akarnák. csak remélni tudom hogy a világ sztereotíp okokból még jó ideig nem fog venni kínai autót.
2014. dec. 3. 00:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!