A 80as évek végén nagy embernek számított akinek Ladája volt?
A Lada nem volt luxusautó a régi rendszerben sem, a '80-as évek végén pedig már egyre több nyugatról behozott járgány volt az utakon, megszűnt a MERKUR monopol helyzete.
A Lada a korábbi években sem a mai értelemben számított presztizs-járműnek, ma már nehezen érthető az a világ azok számára, akik nem éltek benne.
Egy Lada árát egy egy átlagos család néhány év alatt össze tudta spórolni, kifizették az autót, aztán vártak... sokszor éveken keresztül.
Nagy embernek az számított, aki az igénylés után, rövid idő elteltével megkapta az autót, volt olyan család, aki 10 évet várt a már kifizetett új autójára.
Ladának kellett szivató, BMW-nél csak annyi volt megpöccintetted a kulcsot, és pöcc röff indult, és furuzsolt a 6 hengeres moci, már a 80-as években.
Sokan még a 2000-res években is a 70-es évek színvonalán ragadtak, szívatós kispolski, maruti suzuki, stb.
Egy BMW elment 3-400 ezret, addig egy ladánál már 100 ezernél jobb esetben motorgenerál.
A fiatalok közt "menő" volt. Megbízható jószág volt és a szoci átlaghoz képest erőgép.
Én 90-ben szereztem jogsit, a vezetésoktatásnál mindenki birkózott, hogy Ladára kerüljön. Én megnyertem egy 2T Wartburgot. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!