1,5 napig állt az autó és ma délután 2 fok volt és kb 10. indításra indult be az autó. (VW Passat b5.5 2003-as) 1.9 PD TDI
Arra gondoltam, hogy lehet hogy nem is az aksival lehet a probléma mivel ennyi "nyaggatás" után akkor nem indult volna be (gondolom én) Meg közbe olyan hibaüzenetet írt, hogy a motorolajjal van gond. De ezt csak addig írta amíg hideg motorral nem indult be. Azóta semmi gond.(Meleg motorral) Mi lehet a gond?
izzítógyertya rossz.mit írt a computer pontosan?olajnyomás nem volt vagy valami mást?(nem ismerem ezt a típust.)
2014. nov. 27. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
2/13 A kérdező kommentje:
Nem tudok valami jól németül de igen azt hiszem az olajnyomással volt problémája. De amikor beindult az autó már nem jelzett hibát. Csak amíg indításoknál szenvedett.
2014. nov. 27. 21:34
3/13 anonim válasza:
Izzítógyertya megszomorodott.
Mikor cseréltél benne legutóbb?
2014. nov. 27. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
4/13 szántóvető válasza:
jobb ha megnézeted a gyertyákat mert nem jó ez a sok indítózás.nincs olajnyomás ilyenkor,kopik a motor.próbálj meg 2x-3x izzítani rövid szünetekkel közben.
2014. nov. 27. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
5/13 A kérdező kommentje:
Nem cseréltem benne izzítógyertyát mivel 4-5 hónapja vettem az autót és eddig 1 szer fordítottam el benne a kulcsot egy pillanatra és már ment is. (még úgy is hogy 5 napi állt az autó egy helyben)
Most bejött ez a hideg (amúgy azzal sem volt eddig gond mert minden reggel simán indult (3-4 fokban)
Most állt az autó 1,5 napot és be se akart indulni.
2014. nov. 27. 21:53
6/13 anonim válasza:
Lehet hogy a gázolajszűrőt is cserélni kéne.
2014. nov. 27. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
7/13 A kérdező kommentje:
Na az ki lett cserélve! Megvettem az autót azután minden szűrőt cseréltettem (minőségire) olajcsere meg váltóolajat is cseréltettem benne.
2014. nov. 27. 22:38
8/13 Pandas74 válasza:
Elso korben izzitogyertyak ellenorzese,akkumulator ellenorzese,onindito ellenorzese(megfelelo-e az inditasi fordulatszam)Ha valamelyik rossz, csere vagy az oninditonal javitasa.(nekem volt gondom elkopott bronzkefevel ,szetkopott onindito tengely csapaggyal is,emiatt felvett nagyon sok aramot,de forogni alig akart)Lehet meg a kompresszio is de elso korben az elozoeket neznem meg.Legvaloszinibbnek megis az izzitogyertyak hibajat tartom,arra a csere a megoldas.
2014. nov. 27. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
9/13 anonim válasza:
Egy szervizben lemérik az izzógyertyát, de minden esetben az összest kell cserélni.
2014. nov. 27. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
10/13 anonim válasza:
Ha egyik napról a másikra csinálja akkor lehet elektromos probléma az izzításnál, pl a relé megadta magát. Mert szerintem az izzítógyertyák nem mennek ki egyszerre. Nekem 2 jó izzítógyertyával is indult gond nélkül a kocsi, amikor a harmadik kiment akkor kezdődtek a gondok. Amíg nem jár a motor, addig nincs olajnyomás, ha sokáig indítózol lehet ezért jelez be
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!