Egy BMW GT 530 vagy egy Audi A5 3. 0 quattro Sportback fenntartása drágább?
Mindkettő autó 2010-2011-es, max 100.000 km-t futott Németo-ból hozott leinformált kocsi lenne, dízel temészetesen.
Itthon melyiknek a fenntartása (rendszeres szervizek, biztosítás, stb) lenne drágább. Fogyasztásban tudom hogy kb ugyanott vannak.
Bmw meg a presztízs?! Ha-ha, már rég nem laknak egy utcába, hála a tulajoknak.
Már-már annyira tömegautóvá vált, hogy akik ilyen márkájú autóra vágytak azok is mellőzik mert hu"lyegyerek autót csináltak a 20 éves Fittipaldik.
Sajnos a bmw-hez hasonlóan az Audi is több kategóriával növelte a kínálatukat, ami a közel jövőben jót tesz a autógyár gazdaságuknak de hosszú távon a saját sikerüknek lesznek az áldozatai.
Nálam így néz ki a dobogó.
1. Mercedes-Benz(örök győztes)
2.Volvo
3.Lexus
De, hogy a kérdésre is válaszoljak akkor egyértelműen A5, igaz a top még mindig az A7.
Ja', a bmw drágább fenntartani, igaz csak minimálisan.
Jó vásárlást!
3: Ez most vicc? Ha kihagyod a Mercit, még akár el is fogadom amit írsz.
De pont a Merci az a márka, aminél jobban nem sokat húztak le a c&g#ányok. Ha meglátsz egy kettővel ezelőtti szériás E-t vagy S-t, akkor 99% látatlanban, hogy kokerók ülnek benne.
Míg speciel 5-ös GT-ben! vagy A5 Sporback-ben speciel még nem láttam egyet sem.
2-es vagyok: Te döntesz, de ahogy az utolsó mondja, csak akkor vegyél drága kocsit, ha nem sajnálod rá a pénzt.
Például ha valaki egy 7-es BMW-t vesz 2.000.000-3.000.000 ft-ért az ne a szomszédba menjen tankolni csak azért mert ott mondjuk 50 ft-tal olcsóbb a gázolaj!
Ha valaki drága autót vesz, akkor igenis vegye tudomásul, hogy azt fenntartani is drága lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!