Igaz, hogy egy modern,2010 körül gyártott négyütemű motor sokkal kevesebb karbantartást és törődést igényel, mint egy MZ?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ezt inkább úgy kéne megfogalmazni, hogy sokkal üzembiztosabb.
Az általános karbantartást (lánc ápolás, olajcsere, stb...) ugyan úgy igényli - ellenben ha ezt megkapja akkor az első pár évében nem kell rajta bütykölni semmit, az szinte biztos.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ezt igazolhatom...amíg MZ-m volt, meg előtte Jawwa, állandóan volt valami.
Aztán kaptam egy majdnem új olasz motort, az már jobb volt, de a tíz éves suzukim az tiszta dögunalom.
Jó motorolaj, jó benzin, és csak megy. nincs mit szerelni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Tudom, hogy nem aktuális a kérdés, de úgy éreztem hozzá kell szólnom.
Először is, hogyan hasonlítsunk össze egy 30 éves motort egy 4-5 évessel?!
Másodszor, már volt több MZ-m, minden méret megvolt belőle- 125,150, 250.
A vétel után az első dolgom az volt, hogy komlett blokk felújítás: Átlag 30-60.000 forintból (+ sok munka) a gép gyári állapotú szokott lenni a végére, utána pedig a használat következik. 3 szezont úgy nyomtam le a 250-es ETZ-vel, hogy olajat cseréltem benne és tankoltam (a lánc most lassan cserés )...3 szezon az nálam 35.000 km-t jelentett nem gondolom, hogy kevés...a motornak még semmi baja és NEM volt semmi probléma. A baj ott kezdődik, amikor a tipikus magyar sündisznók vesznek egy olcsó MZ-t (olcsó húsnak híg a...) utána pedig csodálkoznak ha rossz....
Vagy drágát veszel és jót, vagy olcsót és költesz rá..az eredmény ugyan az...Csak hozzáállás kérdése, hogy belátja-e a sötét paraszt, hogy megveheti 60-ér és költ rá 60-at, vagy megveszi 150.000 ér és tankolja...:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!