Toyota corolla 2. 0 D-4d vélemény?
Szeretnem kikerni a velemenyeteket errol az autorol 2003as evjarat otto motoros sokhelyen nezegetem azt hogy katalizator van benne vagy nincsen benne. Nem ertek a kocsikhoz annyira, hogy tudjam mi jelentosege van ezeknek.
Kis tanacsot kerhetnek, illetve velemenyt hogy milyen az auto? Azt is mondtak mar nekem, hogy a toyotat csak a kotelezo dolgokkal kell szervizelni es kifuthat a vilagbol is... erdekes dolgok ezek
Koszi elore is a valaszokat. Ekezetert bocsi hogy nincsen
Szia!
Bár elég jól megy a d-4d de mégsem ajánlom.Inkább a benzinesből válogass.Hidd el,hogy a változó szelepvezérléssel nagyon takarékosan eljársz és ha menni kell akkor komolyan meg tud indulni.A katalizátornál szerintem arra gondoltak,hogy ez még nem a DPF katalizátor,vagyis itt még nem regenerálja magát.(ami kellemetlenséget tud szülni,ha nem tudod mi vele a teendő)
Egy benzines toyotánál 3 dologra kell felkészülni....gyújtótrafó,ékszíj és vízpumpa.Ezek mennek tönkre,persze nem 100 ezer alatt....az ékszíjat 105 ezernél cseréljük a vízpumpát meg amikor elkezd szivárogni,nem képezi a vezérlés elemét,ezért nem olyan mint más autknál hogy vez.szíjjal együtt cserélni kell.A trafó az meg néha tönkremegy......de nem oly sűrűn mint egy renaultnál.másfél éves toyota márkaszervizben töltött idő alatt 2 alkalommal láttam hogy kolléga cserélt trafót.Az alatt sok sok autó megfordult a műhelyben.Mindenképp ajánlom a Toyota bármely tipusát.Ez nem olyan mint a hiperszuper Audi hogy 100e km után komplett futóművet cserélsz mert lóg mindene.Múltkor csináltunk egy d-4d Avensis taxit.450.000 km-es szerviz..olaj-olajszűrő,fékfolyadék.....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!