130-140 km/ó-t hosszú távon/5-6 ó egyhuzamba még bírja.Hegymenet nem az erőssége 8-8,5 l/100 km-es fogyasztás, lassuló tempó és visszaváltás a sebességváltóval akár kettes fokozatig jellemzi.Legjobban a vízszintes utat kedveli autópályán/ 6-6,5 l/100 km/ 150 km/ó-nál itt is megeszi a 7-7,5 l-t 100 km-en. Jól bírja a terhelést a tetőcsomagtartón 50-70 kg 10 órán keresztül rendszeresen évi 12 alkalommal is úgy hogy a fülkében is van terhelés. Csak lassú kopás lép föl ilyenkor. Nem korszerűtlen,télen nyáron,nagy esőben és hőségben is lehet vele családdal közlekedni.De ne legyünk 175 cm-nél magasabbak mert kényelmetlen lesz. Erössebb terheléskor mindig tönkrement valami Pld:első fényszóró világítás kábele oxidálodott/zárlatos lett/azért a szakaszt át kellett forrasztani/ csak szakember/,gömbcsuklók a kormány összekötöknél elkoptak/saját szerelés/,klíma berendezés tömítetlen lett-csere a bontóban /csak szakember/,Lambda szonda a motornál átégett tömítés miatt fahrs levegőt kapott így sárga ikon jelzés a műszerfalon és gyenge, hangos motor müködés/csak szerelő/, gumiabroncsban szakadt acélszál miatt kormányrezgés, majd defekt ezért egy pár autógumi csere/saját munka/,katalizátor és kipufogódob kilyukadt, elrohadt ezért cserék/nagy szakértelemmel csere a berohadt csavarok miatt,belső világítás ködfényszóró,ablaktörlő elektromos rendszerének összeomlása vezeték zárlatok miatt/csak szerelő/,klíma motor nem működött mert a biztósítékdobozban lévő egyenirányító biztosíték tönkre ment/csak szakember/ kézifékkar kilazulása ezért csak kicsit fog a rögzítő fék/elkopott a fékdob és komplett hátsó fékcsere és beállítás csak szakember/,fényszóró magasságállító motor megszorulása/csere csak szakember/ Majd a szakember által elvégzett javítás utáni függesztőkar lecsavarodása és leszakadása??/csak szakember/.Az autó gyorsulása nem teszi lehetővé a biztonságos előzését konvojnak, hosszabb járműveknek szembejövő járművek esetén csak nagy rutinnal. Kb:16-20 éves típus a múzeumba való,mert majd minden alkatrészét ki kell cserélni addig/ az alváz és a karok rudazatok,csuklók veszélyesen kezdenek oxidálódni,kerékcsapágyak életveszélyesen megkophatnak a nagyobb terhelések után és kiolvadnak menet közben ami azonnali erős imbolygást okoz. Ugyhogy ezeket az autó élettartalma alatt többszörcserélni kell és párban! Ezek csak a jellemző és drágább hibák amik előfordultak de hengerfejfedél tömítés csere, akkumulátor csere, gyertyacsere stb természetes. Hogy ezek után mégis miért közepesre ítélem meg a járművet? Mert olcsó az alkatrésze, szinte minden kapható belőle, értenek hozzá és mert máig is működik hegyen-völgyön, télen-nyáron, terheléssel s nemsokára 170 ezer km lesz benne 7-8 l/100 km-es fogyasztással, /nem tragikus 2 l-es motorolaj fogyasztással 10 ezer km-enként/ 16 éves korában.Remélem tudtam segíteni."jobb későn mint soha"