Leültettem a kocsit, tetszik is meg nem is, hagyjam így vagy alakíttassam vissza?
Alakítsd át hogy használhatatlan legyen, és használd! :D...
Nálam is ugyanez a helyzet, az hogy pattogós teljesen normális mivel keményebb lett a futóműved..a kérdés az hogy a kényelem fontosabb e mint a megjelenés:).
Nekem gyári magasságú erősített rugók vannak toronymerevítővel, peresebb gumikkal. Jobban érződnek az úthibák, de mikor belemegyek egy kanyarba, az autó ráragad az útra. Szerintem megérte.
Én a helyedben így hagynám.
Az ültetésnek nem értem mi értelme van igazán. Az autó hasmagasságát mérnökök tervezték meg és számolták ki, tesztelték le mi a legoptimálisabb. Mi értelme van azt lejjebb ültetni?
Amúgy nekem is gyárilag sport futóműves az autóm és gyári 17"-os kerekek vannak rajta. Ha benyomom a "sport" gombot, a lengéscsillapítókon még keményít. Így az úthibákon nekem is eléggé ráz. Viszont atomstabil a kanyarokban. Szerintem is megéri ez a kompromisszum.
A mérnökök az útfekvés és a kényelem közti optimális egyensúlyt próbálják megtalálni. Az útfekvéssel ez megváltozik, kényelmesebb, de stabilabb lesz az autó, de sok fiatalnak a kényelem mellékes.
Persze ha tanyán élnék és szétrázna akkor hagytam volna eredetin, de mivel általában jó (jobb) úton járok, nem zavaró a kiadás GT verziójának futóműve.
Ezekre az utakra nem feltétlen biztonságos a kemény futómű.Főleg,ha nem gyári!
Nem az pattogással a rázással lesz gondod,hanem mikor tempóval egy olyan kanyarba mész bele ami tele van foltokkal kereszthibákkal.Az autó kerekei felpattannak a kerszthibákon és az a kerék ami a levegőben van az nem irányítja az autót.
Gyakorlatban ez annyit jelent hogy egy tempós úthibákkal tarkított kanyarban bevételnél kb1.5-2 másodperc alatt át tudsz sodródni a szembejövő sávba és semmit nem tudsz tenni mert a 4 ből csak 2 kerék van az úton.Legrosszabb esetben vagy csak az első kettő vagy csak a hátsó kettő.
A keményített lengéscsillapító viszont a legjobb döntés volt hozzá az nagyban javítja pattogás közben az úttartást,de a kerékkúszás akkor is jelen van.
#7
Igazad van, elvégre a rally-ban is extrapuha a rugó és a lengéscsillapító, ezért tudnak rossz úton olyan jól kanyarodni!
#8
Ez nem teljesen így van,de igen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!