Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Első autó 300 ezerből?

Első autó 300 ezerből?

Figyelt kérdés

Nem érdekel, hogy milyen színű (jó, azért ne legyen rózsaszín), jöhet benzin-dízel, és méretben azért legalább legyen akkora, mint pl egy 1-es Punto.

(a testi méreteim miatt :D), tehát pl a Micra, Corsa az kiesik.

Legfontosabb a megbízhatóság, és az olcsó alkatrészek.

Tudom, hogy ennyi pénzből nem lehet csodát várni, de azért nem akarok belefutni egy olyanba, ami nekem pl tetszik, és aztán rá kell költeni még egyszer annyit, amennyiért megvettem.



2014. okt. 19. 10:11
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Vicces, mert a Punto semmivel se nagyobb, mint a Micra vagy a Corsa.


Amúgy csodát ne várja, ennyi pénzért mindenki ezt fogja neked ajánlani: Suzuki Swift, Opel Corsa B, Vw Polo, Punto 1, Peugeot 106, Saxo,

2014. okt. 19. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:

igen, ezt mondta már más is, vezettem mindkettőt már, de valamiért a Corsa szűkösebbnek tűnt, nem tudom miért.

Egyébként én is kb ezeket nézegettem.

Astra F, Ford Escort ezek milyenek? Illetve ezek közül, amiket felsoroltál melyiket érdemes megnézni? Van olyan motorral felszerelt, amiket kifejezetten kerülni kell?

2014. okt. 19. 10:20
 3/12 anonim ***** válasza:
Opelek egész jók, az Astra F-ek kifejezetten kedvenceim, de azért ennyi pénzből nagy szerencse kell kifogni egy nem elhasznált, lestrapált autót.
2014. okt. 19. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:

Az Escort és az Astra ennyi pénzből lutri, nem ajánlom.

Az általam felsoroltak közül én a Swift-et, a Corsa B-t és a Saxo/106-os párost mondanám olyannak, hogy mindenképp érdemes megnézni.

Swiftből az ezres és 1.3-as is jó, ott főleg a rohadásra kell figyelni.

Corsa-ból az 1.2-es és az 1.4-es is jó, szerintem ennél nagyobb benzines már felesleges. Illetve ott van még az 1.5-ös és 1.7-es szívó dízel, strapabíró konstrukciók.

Saxo-ból is az 1.5-ös dízelt ajánlom.

2014. okt. 19. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
89%

Suzuki Swift

Belefér a keretbe, megbízható, olcsó hozzá az alkatrész.

2014. okt. 19. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

Golf 2

100-ert vettem az elso automat, egy profi szerelo ujjaepitette az egeszet 80 ezer anyagarban es 50 munkadijban es 2 eve nyustolom mar!

1.6 benzin, altalaban kitaposom a belet es igy fogyaszt 8-9 korul!

Sosem volt meg vele gondom es mernek elmenni vele 2-300 kmt is barmikor!

Motor szepen jar, csendes, es ahhoz kepest h 25 eves lassan, meglepoen jo a kezelhetosege!

300 korul volt papirokkal egyutt az auto es nem bantam meg egyaltalan.

Alkatreszek baromi olcsok!

Komplett vezerles lett rajta cserelve, vizpumpaval, es az alkatresz 17 ezer korul volt!

Anyam 1999-es opel tigrajaba egy ilyen muvelet ennek a negyszerese!

Nem akarlak se rabeszelni se dicsoiteni az automat, de ugy gondolom, h egy regi, elektronika mentes, szepen felujitottal nem lesz gondod!

Hiaba 25 eves, ha mindent kapni hozza es sokan ertenek ezekhez a motorokhoz!

2014. okt. 19. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

Én sokat mozgok mindenféle autós rendezvényen versenyeken stb.. Azért hall ezt azt az ember.

Első autónak tudnám ajánlani az opel F astrát én is. Viszonylag megbízható és rengeteg van belőle olcsó az alkatrész is hozzá mindent be tudsz szerezni hozzá pár perc alatt bárhol.

A Corsánál is hasonló a helyzet de az már annyira nem mondják megbízhatónak.

Végülis a lényeg az hogy minél egyszerűbb technika legyen mert annál kevesebb dolog tud benne tönkremenni. Például ne legyen kompjúter vezérlés meg hasonló dolog a vasban. Mert az elektronika az első ami megadja magát egy autóban.

A Golf 2 is egy jó és megbízható egyszerű autó de azoknak már kissé felment az ára.

Tudom még a régi Honda civiceket ajánlani. A régi japán autók sem az elromlásról híresek.

2014. okt. 19. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

Amúgy meg nem jó kisautóval kezdeni mert nem hogy könnyebb hanem nehezebb vele közlekedni és mindíg veszélyeztetve érzi magát az ember az utakon. Kicsi nem látják nemérezni hol mész az úton. Rosszabbul beláthatók mint egy nagy kocka tepsi kisebb a gyűrődési zóna. Harcolni kell mindíg a bunkó gyökerekkel. Én Ladával Kocka tepsi peageottal meg Cápa BMW vel kezdtem a pályafutásom. Mindbe az volt a közös hogy jól határolt egyenes vonalak jellemezték a formaviláguk. Így be tudtam lőni ha ránéztem a kormány mögül az elejére hogy hol vagyok az úton. A sarka olyan volt mint egy célkereszt.

Már két éve hivatásos nemzetközi kamionos vagyok. Ott is kocka minden.

Múltkor az egyik barátom kisautóját kellett elhoznom a fővárosba. Puntó volt ha jólemlékszem.

Én majdnem sírtam...

Olykor halálfélelmem volt benne,,,

Azt se láttam hol az eleje. Hová fordul ha tekerem a kormányt. A többi autó majd letaposott.

Ilyen nem történt velem még soha azelőtt.

És megállapítottam hogy nem csodálkozom hogy sokan nem szeretnek autót vezetni. Pláne a nők.. Ők kapnak ált ilyen kisebb vackokat.. (Beláthatatlan pattogó szutykokat) Komolyan mondom könnyebb vezetni egy 18 méteres nyikli-nyakli sokkerekű szögletes kamiont mint egy kicsi autót. Pedig ott olyan mintha egy melléképületet húznál magad mögött.

2014. okt. 19. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
F Astránál megfelelőbbet nemigen tudnék ajánlani. Amikor nekem volt olyanom, a szerelőm elhúzta a száját: Na, téged se sűrűn látlak, az biztos. Így is volt.
2014. okt. 20. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

aki nem tud elboldogulni egy kisautóval, az valszeg egy kamionnal még úgyse...

am 300 ért valami 15 éves swift vagy fastra amit meg tudsz venni.

2014. okt. 20. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!