Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha valaki vesz egy BMW-t,...

Ha valaki vesz egy BMW-t, tényleg sokkal drágább a javíttatása, mint egy olcsóbb autónak?

Figyelt kérdés
2014. okt. 15. 02:53
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
Onnan gondolom kedves 8as , hogy van egy 4 éves e90em és amit eddig cseréltek rajt az ingyen volt. De te biztos jobban tudod, gondolom már láttál bmwt az utcán, ezért szakértő vagy.
2014. okt. 15. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
És mit cseréltek eddig rajta ingyen? Kíváncsivá tettél.
2014. okt. 15. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
Láncszakadás miatt motort kellett cserélni 76 ezernél (320d), ha letellik az 5 év következő autónak csak Audi jöhet szóba.
2014. okt. 16. 01:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:

"És mit cseréltek eddig rajta ingyen? Kíváncsivá tettél."

Vannak olyan lízing konstrukciók, amiben benne foglaltatik adott év/futás teljes körű szervize is. Havi szinten nem jelentős tényezős, viszont egy-egy kötelező szerviznél egy forintot sem kell otthagyni.


Hogy a kérdező kérdésére is válaszoljak:

Általában igen, drágább a javíttatása egy prémium autónak. Az alkatrész árak azok sok mindentől függenek, erre nem térnék ki.

A szerelői munkadíj viszont már egy más kérdés. Sokan elhiszik ezt a prémium autóhoz prémium költségek tartoznak maszlagot és ezt kihasználva ezeket a tulajdonosokat ott húzzák le, ahol nem szégyellik. Érdeklődj rá egy márkaszervizben, minden tervezett és előírt javításnak megvan a gyári normaideje, annyit számláznak azt kell szoroznod a szerviz óradíjával. Ha kétszer annyi ideig fogják csinálni, akkor is csak annyi lesz.


Anno elvittem az autómat márkaszervizbe, motorolaj+szűrő csere 0.5 óra, váltóolaj- és szűrőcsere 0.5 óra a gyári előírt idő, 1 órát kellett kifizetnem- igaz tovább tartott. Ez került akkoriban kő kemény 10 000 magyar forintba. Kérdezd meg a sarki szerelőt mennyiért csinálja meg számlával, gyanítom nem lesz kevesebb.


Ha máshova viszel egy "prémium" autót, legyen az BMW, Mercedes, Audi akármi ott is két lehetőség van, vagy korrekt és normális a szerviz, vagy átb...nak.


Ismerősöknek van egy javarészt Mercedesszel foglalkozó szervizük, fix óradíjuk van és a javítások után az autodata által megadott normaidőkkel dolgoznak. Az már mellékes, hogy teljesen mindegy milyen autóval fogsz odaállítani, minden márkára ugyanannyi az óradíj, nem számít, hogy épp S600-zal gurulsz be vagy 1.3-as Fiestával.


Ahol úgy megy az árképzés, hogy Suzukira ennyi, BMWre ennyi x a napi kedvemnek skalárisan kifejezett értéke x a márkajelzésben található színek száma... ezeket jobb elfelejteni. Nincs aki így differenciálja az árait, az vagy így vagy úgy de át fog ba..zni. Volt itt valamikor egy kérdés BMW fékcseréről, ott kb dupla árat kínáltak a srácnak...


Ha nem hagyod, hogy lehúzzanak, akkor a szerviz óradíj egy Jaguarra is ugyanannyi, mint egy Matizra ( igaz a szervizben eltöltött órák száma jelentősen nőhet a technika bonyolultságától függően ).

2014. okt. 17. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!